Aantal reacties Eenmaal-andermaal sterk gedaald??

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nrkee

Aantal reacties Eenmaal-andermaal sterk gedaald??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-11 17:34

Merken jullie ook dat sinds er nieuwe regels zijn voor het forum, je veeel minder reacties krijgt, waarschijnlijk omdat alles via PB moet?

eerst kon je veel vrijblijvender een vraag stellen onder het topic, en nu als je een PB stuurt is het minder 'vrijblijvend' vind ik persoonlijk. De koper verwacht dan eerder iets van je omdat je een PB stuurt. maar dit is mijn persoonlijke ervaring.

Eerst verkocht m'n zusje binnen een week letterlijk alles wat in haar topic stond. Nu moet je topics soms 3 keer een paar weken achter elkaar plaatsen en dan krijgt ze misschien 1 reactie, die vaak toch afhaakt. Aan haar spullen ligt het niet.

Ook ik krijg nauwelijks reacties op mijn topics terwijl ze toch veel bekeken worden, terwijl ook ik vroeger veel meer verkocht met dezelfde kijkcijfers

Merken jullie dit ook? Vonden jullie de oude Eenmaal andermaal ook fijner? is er een mogelijkheid dat die terug komt?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:47

Ik merk het ook, ik heb zelfs minder zin om dingen te verkopen hier op Bokt.. Ik heb nu ook wel weer een advertentie geplaatst, maar ben heel benieuwd hoeveel reactie er op komt..
Aan de andere kant heb ik ook minder trek om via Bokt te kopen nu, 9 van de 10 keer word PB niet beantwoord of is het net voor je neus weg omdat je het bieden niet meer bij kan houden..

daNiielle_

Re: Aantal reacties Eenmaal-andermaal sterk gedaald??

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:55

Ja en het is ook vreselijk irritant dat iedereen constant je hele bericht quote, dus je moet eerst je hele bericht met foto's voorbij scrollen en dan kan je het eens lezen.
Of ben ik nou zo'n zeur?

En ik vond het ook fijner om te zien welke bokker daadwerkelijk een bedrag bood.
Nu kan ik ook wel in mijn topic zetten ' 15 euro door *naam*' terwijl dat niet zo is....

mang

Re: Aantal reacties Eenmaal-andermaal sterk gedaald??

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 18:09

ja eens. Vind het nog steeds belachelijk dat ze het niet terugveranderen. Het is toch duidelijk dat minstens 90 % van de bokkers het een rotregeling vind ?

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 14:11