ea meerdere paarden aanbieden

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

ea meerdere paarden aanbieden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-11 14:30

ik weet dat er een ea topic is op FZ, maar wilde toch even voor 1 ding een apart topic starten
ik moet door omstandigheden beide paarden verkopen, nu moet ik dit omdat het er twee zijn op commercieel doen
maar ik moet zeggen, ik vind het naar
er komt geen commercieel belang bij kijken , het is een moetje, het is zwaar poedersuiker, en dan moet het ook nog op commercieel

gevoelsmatig voelt dit echt heel fout

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 14:34

Denk dat je het vooral bij je gevoel moet zoeken ipv de beleidsregels :) Een gemiddelde recreatie ruiter verkoopt geen 2 paarden per jaar, daarom word dat onder commercieel gezet.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 14:40

Sonja, het spijt me voor je dat je je paarden moet verkopen.

Dat is gevoelsmatig ook naar, ik denk niet dat je de enige bent voor wie dat zo voelt. De regel is dan ook écht niet bedoeld om mensen te 'sarren'.

balance
Moderator Over Paarden

Re: ea meerdere paarden aanbieden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 14:49

Ik sluit me bij voorgaande schrijvers aan Sonja. Ik vind het zowieso al heel jammer dat je deze beslissing moet nemen. De regel kan dan ook nogeens tegen je gevoel werken inderdaad. Maar zoals TurdusMerula al zegt, het is echt niet om gebruikers te sarren.

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 14:50

Je kunt het op een gevoelige manier in de onderschrift zetten, evt. met link, dan staat het in elk topic waar je post.

En je kunt ook op een ander subforum een stukje schrijven over dat je je paarden moet verkopen, met een linkje naar het verkooptopic.

Denk maar niet teveel aan het woordje "commercieel", het is zoiezo al van de zotte dat we levende wezens aan elkaar verkopen.

Sterkte, en succes met de verkoop. -O-

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 20:28

Sonja_vR

Re: ea meerdere paarden aanbieden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 10:22

ik beleef het ook niet als sarren, wel als een teken dat een forum te groot en te bureaucratisch aan het worden is en dat de regels helaas dus totaal geen flexibiliteit meer kunnen bevatten

het was mijn bedoeling met dit topic ook niet om het aan te geven als sarren maar als signaal dat het gewoon een hele nare regel is en dat deze stiekem gewoon best impact kan hebben in een aantal situaties

voor de lieve berichten , thanks :)

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 18:06

Dit is één van de regels die in de herzieningsrond is geschrapt: Zie ook: [FZ] [Dienstmededeling] BBB Juni

Ik weet niet of je de paarden al verkocht hebt, of toch een andere oplossing hebt weten te vinden. Maar een eventuele nieuwe advertentie zou je nu op EA-TK-PP kunnen plaatsen.