[Hoofdpagina] spullen gezocht

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LoveaHaffie

[Hoofdpagina] spullen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-11 16:57

hallo ik zoek een aantal spullen dit:

1. halster maat shet ongeveer tot 4 euro
2. halstertouw ongeveer tot 5 euro.
3. vliegenmasker touwtjes of netje maat shet ongeveer tot 6 euro

mag ook in setjes en gebruikt. ik woon in duiven dus in de beurt of verzenden in envelop als het kan graag pb moet daarna nog wel met mijn moeder overleggen en graag een foto erbij

Dribbel

Re: [Hoofdpagina] spullen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 17:33

Je topic staat verkeerd. Dit topic heeft niets met de Wiki te maken. Wikizaken is alleen bedoeld voor alle vragen over de Bokt Wiki. Je kunt vragen stellen over aanpassingen aan artikelen in de Bokt Wiki, een onderwerp voor een artikel voordragen of een zelfgeschreven artikel plaatsen voor opmerkingen of plaatsing in de Bokt Wiki. Voor een nieuw lid is het handig om de bokt:help en de bokt:regels op de bokt Wiki eens door te lezen. Hierin staat hoe bokt werkt.

Ik zal temmen. Dat betekend dat ik een moderator een tip ga geven. In dit geval zal de moderator je topic niet verplaatsen, maar sluiten. Dit wordt gedaan, omdat jij een topic opent dat op een deel van bokt hoort waar je pas kan posten als je 25 nuttige berichten hebt. Deze heb je nog niet, dus kan dit topic daar niet heen verplaatst worden. Meer over de 25 nuttige berichten kun je lezen in de bokt:help.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 18:38

Dribbel schreef:
Je topic staat verkeerd. Dit topic heeft niets met de Wiki te maken. Wikizaken is alleen bedoeld voor alle vragen over de Bokt Wiki. Je kunt vragen stellen over aanpassingen aan artikelen in de Bokt Wiki, een onderwerp voor een artikel voordragen of een zelfgeschreven artikel plaatsen voor opmerkingen of plaatsing in de Bokt Wiki. Voor een nieuw lid is het handig om de bokt:help en de bokt:regels op de bokt Wiki eens door te lezen. Hierin staat hoe bokt werkt.

Ik zal temmen. Dat betekend dat ik een moderator een tip ga geven. In dit geval zal de moderator je topic niet verplaatsen, maar sluiten. Dit wordt gedaan, omdat jij een topic opent dat op een deel van bokt hoort waar je pas kan posten als je 25 nuttige berichten hebt. Deze heb je nog niet, dus kan dit topic daar niet heen verplaatst worden. Meer over de 25 nuttige berichten kun je lezen in de bokt:help.

Uhm, er staat in je rang: Wiki Moderator ;)
Niet echt logisch. Maar oke, Jans is de gene die hierover beslist.

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 18:48

Ik kan niks verplaatsen. Daarvoor moet je groen (of rood) zijn.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 18:50

Weet ik. ;) Jij (en de andere) beslissen over de artikels die er geschreven worden. :)

LoveaHaffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-11 09:54

ik begreep het niet maar ik heb die spullen dringend nodig snappie

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 10:22

Dan zul je toch eerst even de 25 berichten doen in informatief. Dat is zo gepiept hoor. ;) Daarna kun je de spullen vragen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 20:43

Gezien je topic hier niet op zijn plek is, en je nog geen 25 berichten hebt om op EA te mogen posten, zet ik hier een slotje. In de regels en help van Bokt staat te lezen hoe je genoeg posts kunt maken om een advertentie te mogen plaatsen. :)