Hallo, even voorstellen hoor!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

marygoround

Hallo, even voorstellen hoor!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-11 18:22

Na een paar dagen rondneuzen hier, besluit ik me nu dan toch ook maar even voor te stellen. Wel zo netjes, toch? ; )

Ik ben Eslie, 18 jaartjes jong en zo'n kleine 11 jaar te paard. Ik studeer aan een kunstacademie en ga dan ook graag met mijn camera of penselen op pad. Vaak gaat mijn camera dan mee naar de manege waar ik naar hartelust die mooie koppies op de foto zet. Ik rijd alle elf jaren al op dezelfde manege en heb eindelijk de knoop doorgehakt om daar dan ook zeer binnenkort mijn allereerste eigen paardje te gaan stallen. Die beslissing heeft er voor gezorgd dat ik al aan helemaal niets anders meer dan aan paarden kan denken, dus kwam ik als vanzelfsprekend hier uit!

Heel veel zal ik echter niet posten, gezien ik van mezelf weet dat een forum voor mij de grootste verslaving is waar ik aan kan beginnen, al helemaal als het over paarden gaat haha. Maar vraag alsjeblieft raak als je iets wilt weten : )

Nayomie

Re: Hallo, even voorstellen hoor!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 20:39

Haha, leuke tekst. :)
Welkom Eslie, en heb een supertijd op bokt?
P.S. Waarom niet reageren? Dat is toch juist leuk. :))

marygoround

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-11 21:29

Haha jahoor en je zal ook beslist hier en daar wat tegen komen, maar ik kan mezelf helemaal verliezen in het reageren op ieder klein dingetje en dat kost me gewoon iets te veel tijd ; )

Bedankt voor het hartelijke welkom : )