Steeds opnieuw inloggen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

fargo

Steeds opnieuw inloggen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-11 10:56

Heb vorige week last gehad van een virus op mijn pc op mijn werk. Er is toen een systeembackup van een aantal dagen geleden teruggezet.
Sindsdien krijg ik regelmatig een foutmelding ook voordat ik de internet explorer gestart heb, die samen lijkt te hangen met het probleem:

KOP Fout in het script voor Internet Explorer
Fout opgetreden in het script op deze pagina
Regel 13
Teken 1
Deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object
Code: 0
URL: http:/www21.glam.com/mobile/detect.act? affiliate Id=38198522
Wilt u doorgaan met het uitvoeren van scipts op deze pagina?

En ik moetn continu mij op nieuw inloggen op Bokt, ook Hotmail onthoudt mijn emailadres niet.
Heb browsegeschiedenis en cookies al aantal keren verwijderd. Beveiliging/Privacy staat op normaal.
Heb bokt als site al "toegestaan" maar het helpt allemaal niet?

Wie heeft raad?

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-11 16:19

HELP!!!

De oorspronkelijke melding is nu verholpen op mijn pc, maar het probleem blijft dat ik op bokt op mijn werk echt om de paar seconden moet inloggen. Hij onthoudt wel dat mijn inlognaam bestaat maar ik ben steeds uitgelogd, of ik nu aanvink dat ik ingelogd wil blijven of dat mijn wachtwoord onthouden moet worden door de explorer, niets helpt.
Binnen no time ben ik weer uitgelogd als ik wat tussen topics of tabbladen in explorer heen en weer spring of klik!

Nogmaals verwijderen van cookies heeft niet geholpen. Ik zit in IE 8. Verder eigenlijk geen problemen behalve in bokt.
Thuis op eigen pc geen enkel probleem.