Zit ik lekker in het lijstje te kijken met de jarigen onder ons (Van vandaag

Is het niet mogelijk om deze uit deze lijst te halen?
Groetjes

ps: mijn excusses als hier al een topic over is geweest...
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
balance schreef:Dat je kunt zien als een gebruiker geband is, is een service die recent mogelijk is gemaakt. Op die manier kun je gelijk zien waarom er geen antwoord op je PB is gekomen van die gebande gebruiker bijvoorbeeld.
Neonlight schreef:EstherHegt, het is niet voor het schandpaal-effect, dan zouden we er 1ste OW's bijvoorbeeld ook in moeten zetten. Het gaat er puur om dat voor anderen zichtbaar is dat iemand een bepaalde periode niet kan reageren. Niet op pb's, maar bijvoorbeeld ook niet op EA-transacties.
Neonlight schreef:Mensen hebben zelf de keuze om een nickname te gebruiken of hun echte naam, gebruikers zijn zelf verantwoordelijk voor hun eigen privacy. Niemand wordt gedwongen om onder eigen naam hier te posten, je zo open en bloot geven is een keuze die je zelf maakt.
EstherHegt schreef:Neonlight schreef:Mensen hebben zelf de keuze om een nickname te gebruiken of hun echte naam, gebruikers zijn zelf verantwoordelijk voor hun eigen privacy. Niemand wordt gedwongen om onder eigen naam hier te posten, je zo open en bloot geven is een keuze die je zelf maakt.
Hier wordt ik dus wel boos om, natuurlijk is het mijn eigen keuze om mijn eigen naam te gebruiken, dat doe ik omdat ik sta voor mijn principes. Het betekent echter niet dat als ik onterecht een OW zou krijgen dat mijn naam aan de schandpaal mag. Dat is echt te makkelijk, jij zegt dus eigenlijk je kunt beter onder een nickname posten dan ben je niet verantwoordelijk voor je tekst. Dit gaat echt voorbij aan de ethische vraag die ik stel.
Edit, mensen kunnen op Bokt ook maar een keer hun gebruikersnaam veranderen, wat te doen als je eerst onder een nickname schrijft later onder je eigen naam en je wordt ineens gestalkt? Verboden te bokken dan?