Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
stef schreef:op korte termijn niet haalbaar? Wat is er voor moeite om een tag in een titel te zetten? zijn 4 karakters.
Waar een wil is, is een weg IMO
Citaat:Een grote stalbrand in de Amerikaanse staat Ohio heeft het leven gekost aan acht paarden. Het vuur was hoogstwaarschijnlijk aangestoken door homohatende personen. De grote boerderij van Brent Whitehouse heeft enorm veel schade opgelopen.
Imre schreef:Ik ben het helemaal eens met Stef. Tabbladen, abonnementen... Het kan toch veel simpeler? Als je niet met tags wil werken, zorg dan voor een vermelding van het land/regio in de titel. Zie het als een creatieve, journalistieke uitdaging om de titel kort genoeg te houden.
Dribbel schreef:Als je het gebied, land, stad, dorp in de titel zet, dan wordt het duidelijk. Bijvoorbeeld: paard in de sloot in Nijmegen.
Cayenne schreef:Citaat:Een grote stalbrand in de Amerikaanse staat Ohio heeft het leven gekost aan acht paarden. Het vuur was hoogstwaarschijnlijk aangestoken door homohatende personen. De grote boerderij van Brent Whitehouse heeft enorm veel schade opgelopen.
Kwestie van lezen dus![]()
Cayenne schreef:Eigenlijk hoef je het bericht niet eens te openen, want de eerste 3 regels staan op de voorpagina altijd direct onder het bericht en in die drie regels staat ook vaak de plaats en het land waar het bericht zich heeft afgespeeld. Ook in dit geval is dat zo.
Biggers schreef:Ik vind ook wel, dat ze niet alleen aan de gebruikers hoeven te denken. Alsof ze al niet genoeg te doen hebben.
stef schreef:@ lielle,
Met trefwoorden werken lijkt me helemaal niet handig eerlijk gezegt. Wat als mensen een hele brede interesse hebben? Ja ok, als je je enkel en alleen voor de mensport interesseert kan het werken, maar goed, dan heb je trefwoord mensport en wordt er in het artikel over aangespannen rijden gesproken, en dan mis je m dus.
Een specifiekere titel kan opgelost worden door een tag.
Onderscheidt in dicipline en stamboek zie je vaak al terug: New forest keurt 6 hengsten goed, Pietje puk kamioen dressuur, maartje jansen gediskwalificeerd bij springen etc