Achter de schermen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Electra63

Achter de schermen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-11 22:09

Ik denk dat dit topic wel weer verdwijnt, maar ik heb begrepen, dat er achter de schermen weer lijstjes bestaan over gebruikers in een bepaald topic.
Nu neem ik niet deel aan dat topic, maar ik lees wel mee. [RT-D] Klassieke vs Academische Rijkunst
Ik hoopte dat Bokt geleerd had van het gedoe met Kiwiko enz. en dat er eerlijk gemodereerd zou worden.
Het valt me dan ook zwaar tegen, dat er dus toch weer gekonkeld wordt achter de schermen.
Ik verwacht van Bokt dat gebruikers worden aangesproken op hun gedrag, maar ik verwacht niet, dat er lijstjes zijn met namen van "vervelende" gebruikers.
Mijn vraag is dus:
Wat is de criteria om op genoemd lijstje te verschijnen, want dan kan ik ook nog wel een paar namen noemen. :D

Revanches

Re: Achter de schermen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:20

Hoe bedoel je het precies? En wat vind jij gekonkel achter de schermen?

Het genoemde topic is idd een lastig topic wat regelmatig uit de hand is gelopen, en wat middels hulken weer redelijk op de rit gestuurd wordt. Maar ik snap even de context niet dat er lijstjes zouden zijn...

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:21

Nog stugger ik heb mn eigen naam in zo`n lijstje zien staan en ben me van geen kwaad bewust,,,zou wel eens willen weten waar ik dat aan te danken heb..

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-11 22:22

Ja, want jij neemt toch niet deel aan de discussie over Klassieke Rijkunst?
Dus ik snapte het lijstje niet helemaal :D , maar al nam jij wel deel aan de discussie, dan nog snapte ik het lijstje niet :Y)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:23

Als er een topic is wat vaak negatief naar voor toe komt, dan zou het toch meer dan logisch zijn dat er gebruikers wat extra in de gaten worden gehouden? Het is juist een doel van Bokt om de ruziemakers eruit te filteren en aan te spreken, dit om het voor de mensen die wél een goede discussie kunnen houden, gezellig te houden.
Lijkt me logisch dat er dan lijstjes zouden kunnen zijn van mensen die zich niet aan de (simpele) regeltjes kunnen houden. Dit om het voor de mods, die keihard werken om een groot forum als deze, gezellig voor iedereen te houden.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-11 22:24

Revanches schreef:
Hoe bedoel je het precies? En wat vind jij gekonkel achter de schermen?

Het genoemde topic is idd een lastig topic wat regelmatig uit de hand is gelopen, en wat middels hulken weer redelijk op de rit gestuurd wordt. Maar ik snap even de context niet dat er lijstjes zouden zijn...

Er stond even een lijstje van gebruikers die een OW krijgen en/of verdienen.
Het lijstje was direkt daarna weer verwijderd, dus ik kan het niet letterlijk herhalen.
Ik herinner me nog wel wat namen, dus als je die wilt hebben?

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:25

Precies ik heb eenmaal een opmerking naar de prof gemaakt,die hij zelf waarscheinlijk met een glimlag gelezen heeft.....waar gaat dit in hemelsnaam over

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-11 22:26

Storm schreef:
Als er een topic is wat vaak negatief naar voor toe komt, dan zou het toch meer dan logisch zijn dat er gebruikers wat extra in de gaten worden gehouden? Het is juist een doel van Bokt om de ruziemakers eruit te filteren en aan te spreken, dit om het voor de mensen die wél een goede discussie kunnen houden, gezellig te houden.
Lijkt me logisch dat er dan lijstjes zouden kunnen zijn van mensen die zich niet aan de (simpele) regeltjes kunnen houden. Dit om het voor de mods, die keihard werken om een groot forum als deze, gezellig voor iedereen te houden.

Het lijstje is al weer verdwenen, maar ik kreeg toch de indruk dat er achter de schermen (weer) gekonkeld werd om bepaalde gebruikers te verbannen.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:27

Hier wordt sowieso niet fair gemodereerd...:n En nu sta ik ook op het lijstje :P

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:28

Wie wat bewaart heeft wat....
citaat:Oke, ik heb nu een rijtje gebruikers:

pien_2010
sporter
clarence
murphy102
papagroom
Dusa
professor
Cherie78

Professor en Cherie78 hebben een brul-pb gehad, die mogen een dubbele OW met een allerlaatste waarschuwing.
Sporter en Dusa mogen een brulpb.

Dan heb ik nog een aantal namen over, in hoeverre zijn die vervelend bezig in het topic? Kunnen die niet met een OW afgedaan worden? Of is er bij hun ook geen hoop meer dat een OW niet helpt?
Ik mis Fabersmid nog in het rijtje, niets noemenswaardigs van hem?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-11 22:29

Adil schreef:
Hier wordt sowieso niet fair gemodereerd...:n En nu sta ik ook op het lijstje :P

Stond jij ook op het lijstje? Sorry, dat weet ik niet meer.
Het was een aantal gebruikers uit het betreffende topic en Papagroom :D

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-11 22:30

papagroom schreef:
Wie wat bewaart heeft wat....
citaat:Oke, ik heb nu een rijtje gebruikers:

pien_2010
sporter
clarence
murphy102
papagroom
Dusa
professor
Cherie78

Professor en Cherie78 hebben een brul-pb gehad, die mogen een dubbele OW met een allerlaatste waarschuwing.
Sporter en Dusa mogen een brulpb.

Dan heb ik nog een aantal namen over, in hoeverre zijn die vervelend bezig in het topic? Kunnen die niet met een OW afgedaan worden? Of is er bij hun ook geen hoop meer dat een OW niet helpt?

Dat was inderdaad het bericht.
Mijn vraag is dus: waar is dit lijstje op gebaseerd?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:32

Ik denk dat je dat zelf het beste zal weten.
Het is ook zo jammer dat mensen die de boel op stelten zetten, na al dat gedoe ineens van niets meer weten. Als je zo stoer bent om met vuur te spelen, weet dan dat je ook je vingers kan branden.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:34

Huh......wablief...ik neem niet eens deel aan dit topic...

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:35

Dan hoef je je ook geen zorgen te maken.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:36

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet zo raar vind dat een mod even een lijstje neer zet voor de andere mods van de mensen die een "brulPB" gehad hebben. Dat dat per ongeluk op het verkeerde forum terecht komt kan gebeuren, maar waarom wordt dan weer ieder bericht dat daarover gaat gelijk weer weggehaald? Je kant toch gewoon zeggen "Oeps, sorry"?

RelarDevi

Re: Achter de schermen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:37

:oo

En alle mods doen nu alsof hun neuzen bloeden... Kom op, wees een vent en wees eerlijk!!!!!!

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:37

Ik maak me ook geen zorgen....ik vraag me alleen af hoe je zorgvuldig met lijstjes om kan gaan die niet zorgvuldig worden samengesteld....en dan ook nog eens erg onzorgvuldig openbaar worden geplaatst

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:39

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:40

En wie wat doet, heeft ook wat. Dus wat dat betreft hebben we een ontegenzeglijke transparantie. Het is nu eenmaal, en nee, daar hoeven geen complottheorien op te worden losgelaten, zo dat mensen die op een manier die andere bokkers als minder prettig overkomt aanwezig zijn in een topic door het team worden besproken. Lijkt me niets vreemds aan. Overigens gaan daar meestal tems van bokkers aan vooraf, dus het is zeker geen "mod- pikt-op-gebruiker" .
Dus, niets aan de hand, overleg tussen teamleden en het zijn feitelijk ook niet de personen die besproken worden, maar hun acties in een topic.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:40

Ik had het eigenlijk over het deleten van iedere post die daar vervolgens over ging...

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:41

mod uit achter de schermen gedoe schreef:

WTF, wat is dit voor onzin? Lekker zoeken naar mogelijk OW-waardige posts? Gadverdamme, ik ga steeds meer walgen van Bokt op deze manier.. Het is dat het het enige grote paardenforum is..

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:42

chevax schreef:
mensen die op een manier die andere bokkers als minder prettig overkomt aanwezig zijn in een topic door het team worden besproken. Lijkt me niets vreemds aan.

Niets vreemds? Is het niet vreemd dat mensen gaan zoeken naar een mogelijk 'noemenswaardige' posts van FaberSmid? Dat noem jij volkomen normaal????

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:43

Nou, dan weten we dit ook weer :j

Bokt-leaks nr 2

En verder zwijg ik vanaf nu maar :j
Laatst bijgewerkt door cherie78 op 26-04-11 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:43

Storm schreef:
Dat is toch ook gedaan Manic en MoonChloe, kijk maar; Neonlight @ [RT-D] Klassieke vs Academische Rijkunst

Mooi.

Citaat:
Dus, niets aan de hand, overleg tussen teamleden en het zijn feitelijk ook niet de personen die besproken worden, maar hun acties in een topic.

Alleen... hier geloof ik niet veel van.