Als ik mobiel bok en op de topictitel klik, gaat hij soms naar de bovenkant van de pagina en soms wel echt naar het goede berichtje. Het is heel random, het gebeurt zowel als ik via Wifi bok en als ik het via m'n eigen netwerk doe. Zijn er meer mensen die hier last van hadden en hoe komt dit? Ik bok mobiel via een samsung die op Bada draait. Het was bv. vanochtend om 9.35 dat 'ie naar het berichtje ging en een kwartiertje later niet meer.
Ik heb hier af en toe ook last van. Ik zou ook graag weten of er iets aan te doen valt, want het is heel veel werk om naar beneden te scrollen. * lui *
Jes
Geplaatst: 26-04-11 20:04
Ik kom juist, als er meerdere nieuwe berichten zijn, vaker te laag uit.....
Als je browser naar een post moet springen die ergens halverwege of aan het einde van de pagina staat dan kan het even duren voor de post waarnaar toe moet worden gesprongen ook geladen is. In die gevallen kan het helpen om even geduld te hebben. Als je meteen gaat scrollen is de kans redelijk aanwezig dat het naar de juiste post springen over wordt geslagen omdat je zelf al de positie op de pagina hebt bepaald.
Is dat een beetje duidelijk? Met niet helemaal op m'n helderst volgens mij
Haha ik snap je wel, maar hij geeft dan echt aan dat 'ie klaar met laden is. En als ik eigenwijs ga scrollen en hij wil meewerken, dan springt 'ie alsnog naar het berichtje. Dus sorry, je vage verhaal gaat niet op.
Ik bok eigenlijk alleen nog maar mobiel (sony xperia) en heb dit slechts heel soms. Ik ben er idd achter om niet te vroeg gaan scrollen, dan komt ie idd exht niet goed meer uit. Mocht ie toch bovenin blijven hangen ben ik bart altijd erg dankbaar dat er nu een oranje streepje staat waar ik was gebleven
Jazeker, ik heb het ook met m'n BB. Dan maakt ie de pagina niet af op de één of andere manier. Bij mij is scrollen heel makkelijk, (schuif 'm over m'n broek en ben gelijk boven) of ik gebruik een toets op een BB en klik dan vernieuwen aan, dan laadt ie de pagina opnieuw.
Wat je kan proberen is de URL aantikken en dan meteen weer bevestigen. Dus niet opnieuw laden/vernieuwen maar puur opnieuw de URL 'invoeren'. Met een beetje geluk hoeft je telefoon dan geen nieuwe data op te halen maar springt hij meteen naar de juiste post.
Als ik op m.bokt.nl op een topic titel klik, springt ie gewoon naar het bovenste bericht. En al klik ik op dat kleine plaatje ding erachter, dan springt ie naar het eerste ongelezen bericht...