Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Nickeltje schreef:De redenen voor schaduw accounts zijn enorm verschillend.
Sommigen zijn wachtwoorden van Bokt of email vergeten en maken daarom niet, anderen zijn de naam zat.
Maar er zijn ook mensen die opnieuw anoniem willen zijn of je hebt mensen die lekker een relletje op willen zetten.
Ook populair is om een account extra aan te maken en daarmee reageren op jezelf in een topic dat kennelijk niet snel genoeg loopt.
Hoe wij SA's opsporen kan hier niet heel uitgebreid besproken worden omdat wij daarmee onze middelen uit handen geven.
Maar het gebeurt wel zorgvuldig. Bij verdenking op een SA wordt er naar een flink aantal punten gekeken en wordt het overlegd met het hele team.
Biggers schreef:Waar is dan die lijst?
Nog nooit gezien namelijk....
slimmerik schreef:Tja, dat zeggen ze allemaal Biggers.Ik weet wel dat het team daar aardig zorgvuldig in is. Maar waar gewerkt wordt, kunnen fouten gemaakt worden. Dus misschien een bezwaar indienen?
Nickeltje schreef:De redenen voor schaduw accounts zijn enorm verschillend.
Sommigen zijn wachtwoorden van Bokt of email vergeten en maken daarom niet, anderen zijn de naam zat.
Maar er zijn ook mensen die opnieuw anoniem willen zijn of je hebt mensen die lekker een relletje op willen zetten.
Ook populair is om een account extra aan te maken en daarmee reageren op jezelf in een topic dat kennelijk niet snel genoeg loopt.
Hoe wij SA's opsporen kan hier niet heel uitgebreid besproken worden omdat wij daarmee onze middelen uit handen geven.
Maar het gebeurt wel zorgvuldig. Bij verdenking op een SA wordt er naar een flink aantal punten gekeken en wordt het overlegd met het hele team.
Barbabientje schreef:Wat ik me dan afvraag is wat het verschil is tussen schaduwaccount en gebruik schaduw account (wat een ban van een dag is!) maar dat is een beetje offtopic!
Zijn er inderdaad heel veel!