Ha ik had het weer dat ik een topic post maar ze al naar de volgende deel waren gegaan.
Is er niet een mogelijk dat er of bijvoorbeeld een link onder de topic kan worden geplaats dat naar de volgende deel leid of dat het in de start topic terecht komt?
Geen idee of jullie er al aan deze optie liepen te denken.
Ik weet niet zeker of ik begrijp wat je bedoeld. Bedoel je dat als er een vervolgtopic wordt geopend (bv. op MW of in de HK) dat erin de openingspost een link is naar het oude topic? (En wellicht in de slotpost een link naar een nieuw topic)
Dit wordt regelmatig gedaan, maar vast niet altijd. Als je de bewuste mod een pb'tje stuurt met de links erbij dan veranderd hij of zij dat ongetwijfeld voor je.
Misschien bedoelt kensha het anders. Ze zegt namelijk dat ze erin post, dat kan niet als het op slot gezet is door een mod. Wanneer een mod het topic sluit omdat het aan het aantal pagina's zit, dan plaatst deze eigenlijk altijd wel de link van het vervolgtopic erbij. Als bokkers zelf een nieuw topic openen, wat ook kan wanneer het oude vol zit, mogen ze er zelf voor kiezen om een link te plaatsen of niet.
Kun je trouwens op je taalgebruik/spelling letten? Het is er lastig lezen met al die foutjes erin
kensha
Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-11 21:32
Haha misschien ook een leuk extratje om een M of een V onder de avater te laten zetten.