Ook ik ben nieuw op bokt. Heb al een tijdje een account, maar internet was foetsie al voor dat ik me voor kon stellen. (heeft er echt wékén uitgelegen vanwege een glasvezelbreuk en slechte communicatie tussen de provider en de leverancier.) Ik ben Anja, 19 jaar en, uiteraard, gek op paarden (: Al zo'n 10 jaar heb ik les op een manege, en/of een verzorgpony. Ook 3 jaar een eigen ponyding gehad. Als het goed is weet ik wel hoe het hier allemaal werkt, zo niet, dan zie je me hier gauw weer terug denk ik. Ik zie jullie vast nog wel in een of ander topic! Groetjes!
nee, ik heb geen paardje meer. Al zo'n jaar of 4/5. Toch blijft het zonde, ik heb hem puur en alleen weg moeten doen omdat de stalling duurder werd en ik die simpelweg niet kon betalen. Gelukkig is hij nu van mijn vriendin en weet ik dat hij het er supergoed naar zn zin heeft! Ze stuurt nog regelmatig foto's.
Een New-Forest kruising, toendertijd 13 jaartjes. Met wat het is gekruist weet ik niet. De een zegt dartmoor/exmoor, de ander zegt weer heel wat anders. Komt er op neer dat het een superlief beest was met zo zn streken, natuurlijk. En een slecht verleden, in het begin heel bang van de zweep, heel schichtig. Na 3 jaar was het een stoere gozer geworden en een stuk zekerder, en het gaat nog steeds alleen maar beter met hem! Ik zal zo foto's laten zien, even uploaden Hoe krijg ik die btw in een post?