Ik kom ze regelmatig tegen, topic waar al tijden niet meer in gereageerd is, en dan ineens weer omhoog gehaald zijn. Zijn er dan zo veel mensen die denken dat ze nog iets nuttigs toe te voegen hebben aan een topic uit 2007 of zo, en daarom de moderator-opmerking die in beeld verschijnt maar lekker negeren?
Zo vaak kom ik het niet tegen, ik vind het eigenlijk wel meevallen
Maar als het wel voorkomt snap ik niet hoe mensen over de waarschuwing die je vooraf krijgt heen kunnen kijken.
Xjosee
Geplaatst: 15-04-11 20:10
Maar aan de andere kant, waarom zou je niet daarin mogen reageren? (ja ik weet dat het op bokt niet de bedoeling is) Je laat zien dat je de tips die in dat topic staan al hebt doorgenomen en anders heb je zoveel topics met dezelfde inhoud.
__Elizabeth
Het mag nadat je toestemming hebt gevraagd wat ik ook altijd netjes doe
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 15-04-11 21:13
Inderdaad mag het pas als je toestemming vraagt en krijgt. Heel vaak kun je namelijk beter de TS een pb sturen met je informatie. De reden dat het toch nog vaak voorkomt, ondanks de koeieletters, is dat bij mobiel bokt deze koeieletters niet verschijnen (heb ik me laten vertellen, 100% zeker weten doe ik het niet).
Ja, het mag, na toestemming. Maar in een fototopic uit 2009 over een veulen, is het dan heel zinvol om te roepen, Aaaahhh, schattig?
Apart Neonlight, dat wis t ik niet.
Karl66
Geplaatst: 15-04-11 22:06
Soms is het handiger om in een oud topic te reageren, dan om een nieuw topic te openen. In zo'n geval kan je het best met een mod overleggen welke van de twee het handigste is. In het geval van "ah wat schattig", zal een mod echt geen toestemming geven.
Mee eens Karl, maar ik denk dat er bij dat soort topics gewoon langs de melding heen gegaan wordt en er toch gereageerd wordt. Als het nuttig is, vind ik het wat anders natuurlijk...
Karl66
Geplaatst: 15-04-11 22:09
Maar dat soort reacties worden ook gewoon verwijderd, waardoor het topic weer wegzakt.
TurdusMerula
Geplaatst: 16-04-11 01:57
Heel fijn als je wilt temmen op zo een reacties.
Zoals gezegd, als je twijfelt over het reageren in een oud topic dan stuur het beste de mod van dat forum een bericht. Reageren in een oud topic kán nuttig zijn, maar dat hoeft niet. De pb die Neon noemt is vaak ook een goede optie.
Wat ik ook wel zie is dat er geageerd wordt in oude topic om aan de 25 berichten te raken om in de Kudde te komen.
slokkie
Geplaatst: 16-04-11 12:14
bromfiets schreef:
Zo vaak kom ik het niet tegen, ik vind het eigenlijk wel meevallen
Maar als het wel voorkomt snap ik niet hoe mensen over de waarschuwing die je vooraf krijgt heen kunnen kijken.
Het snel-antwoorden-vakje, dus het witte vakje waarin je meteen kunt typen ipv het op 'nieuw antwoord' moeten drukken. Dus bij oude topics wordt het ook ontmoedigd te reageren doordat er niet zo een veld is om snel te kunnen antwoorden. Kijk maar eens bij een oud topic, dan zie je het.
fuego3
Geplaatst: 23-04-11 01:13
furious schreef:
Volgens mij zijn het vaak ook nieuwe leden die een oud topic omhoog halen.
ja idd , zag het vd week nog , ontwetendheid. ben zelf als bokt beginner ook ooit zo uber slecht geweest