[Help] Kleur Bont

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LieveLotte

[Help] Kleur Bont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 18:31

Hoi Allemaal,

Ik moet een werkstukje maken over de kleur bont.
Weten jullie wat informatie over de kleur bont ?
Als jullie wat weten zet het dan in de reactie.

Groetjes Lotte

__denise

Re: [Help] Kleur Bont

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:33

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:35

Je topic staat verkeerd. Dit topic heeft niets met de Wiki te maken. Wikizaken is alleen bedoeld voor alle vragen over de Bokt Wiki. Je kunt vragen stellen over aanpassingen aan artikelen in de Bokt Wiki, een onderwerp voor een artikel voordragen of een zelfgeschreven artikel plaatsen voor opmerkingen of plaatsing in de Bokt Wiki. Voor een nieuw lid is het handig om de bokt:help en de bokt:regels op de bokt Wiki eens door te lezen. Hierin staat hoe bokt werkt.

Ik zal temmen. Dat betekend dat ik een moderator een tip ga geven. Deze zal het topic verplaatsen of sluiten.
Laatst bijgewerkt door Dribbel op 12-04-11 18:43, in het totaal 1 keer bewerkt

LieveLotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 18:39

Dribbel : Waar moet ik het dan inzetten. Ik ben nieuwe dus ik weet het allemaal nog niet.

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 19:20

Je kunt je topic zelf niet verplaatsen. Dit moet een moderator voor je doen. Het kan zijn dat je topic gesloten wordt i.p.v. verplaatst omdat het waarschijnlijk onder de regel van een huiswerktopic valt. Iets wat niet mag op bokt.

Ik zou je informatie vooral in boeken en op internet zoeken. Bokt kent bijvoorbeeld een Wiki met informatie: http://www.bokt.nl/wiki Als je daarin op bont zoekt, dan kom je bijvoorbeeld bij de link uit die __denise je gaf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 14:01

Gezien het op Bokt niet de bedoeling is anderen informatie voor schoolopdrachten te laten verzamelen, en je dat echt zelf moet doen, zet ik hier een slotje.