Leegloop team?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Leegloop team?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-11 19:43

In de laatste 2 weken lijkt het team, wat toch al te klein is, compleet leeg te lopen. Er zijn wel vaker mensen die hun functie neer legggen, en dat moet ook kunnen, maar in korte tijd zowiezo al 4 (3 mods, 1 mid)... Toeval of?

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 19:45

Er zijn ook weer diverse nieuwe mods en mids. :) En als je de meeste afscheid-topics leest, dan blijkt daar volgens mij in het algemeen uit dat mensen het na een tijdje te druk krijgen met andere dingen om het modden/midden ernaast te doen. Gewoon toeval lijkt me.

Wat had je anders in gedachten dan toeval trouwens? :+

LadyMadonna

Re: Leegloop team?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-11 19:53

Geen idee. Nieuwe mods waren zowiezo al nodig, buiten de vertrekkende om

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 19:58

Ik kan je verzekeren dat er geen sprake is van een grote leegloop oid. Mijn vertrek kwam echt door mijn privéleven en zodra het mogelijk is keer ik graag weer terug. Ik denk dat dit voor veel andere vertrekkende teamleden ook geldt :j

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 20:00

Volgens mij is het gewoon puur toeval. Er zijn ook veel teamleden dus de samenstelling blijft continu veranderen.
Dat is overigens niet alleen bij de mods zo, maar ook bij de Bezwaarcommissie, Wikimods en Nieuwsredactie.
Er blijven er ook steeds meer bijkomen dus ik denk niet dat mensen er voor de schermen echt veel van zullen merken qua modereren etc.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 20:08

stef schreef:
In de laatste 2 weken lijkt het team, wat toch al te klein is, compleet leeg te lopen. Er zijn wel vaker mensen die hun functie neer legggen, en dat moet ook kunnen, maar in korte tijd zowiezo al 4 (3 mods, 1 mid)... Toeval of?

ook al is het geen toeval.....denk je dat dat toe gegeven wordt dan? :+

enne, ben jij er rouwig om dan? :P

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-11 20:12

van een aantal wel ja, en als het een teken is dat het niet goed gaat in het team is dat ook heel erg jammer

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 20:14

tja............dat zou ik op zich niet zo wereldvreemd vinden... O:)

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 20:17

Modereren kost niet alleen heel veel tijd, als je het goed wilt doen ben je toch wel twee tot drie uur per dag kwijt, maar geeft ook de verplichting dat je dat dagelijks doet. En aangezien Bokt nou eenmaal vierentwintig uur per dag en zeven dagen in de week doordraait, ben je er zeven dagen in de week die uren aan kwijt. Naast die tijd kost het ook nog eens de nodige energie, omdat je over heel veel verschillende onderwerpen een mening moet vormen.

Ik heb het zelf met heel veel plezier gedaan en wat het modden zelf betreft, zou ik vandaag zo weer beginnen. Maar ik merkte dat ik aan werk, gezin e.d. steeds meer tijd en energie kwijt ben, waardoor ik niet meer voldoende voor Bokt overhield en dan heeft het niet zoveel zin om voor het groene kleurtje mod te blijven en dan wordt het tijd om te stoppen. Toevallig zitten op dit moment een aantal mensen in een vergelijkbare situatie en dan zie je dat ze heel snel achter elkaar stoppen. Dat komt omdat er bepaalde tijden in het jaar, begin van het jaar, begin schooljaar e.d. meer veranderingen in een persoonlijke situatie zijn. En daarnaast komt het omdat "goed" voorbeeld doet volgen. Als er iemand zegt dat ze niet meer genoeg tijd heeft om het goed te doen, dan zijn er altijd wel een aantal die eens kritisch naar hun eigen tijd kijken en zien dat ze eigenlijk in hetzelfde schuitje terecht gekomen zijn.

Volgens mij is dat wat er op dit moment gewoon speelt.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 16:07

Karl66 schreef:
n. En daarnaast komt het omdat "goed" voorbeeld doet volgen. Als er iemand zegt dat ze niet meer genoeg tijd heeft om het goed te doen, dan zijn er altijd wel een aantal die eens kritisch naar hun eigen tijd kijken en zien dat ze eigenlijk in hetzelfde schuitje terecht gekomen zijn.

Dit klinkt op zich wel heel aannemelijk. Het blijft wel ontzettend jammer in een team wat toch al te klein is

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 14:03

Karl66 schreef:
Modereren kost niet alleen heel veel tijd, als je het goed wilt doen ben je toch wel twee tot drie uur per dag kwijt, maar geeft ook de verplichting dat je dat dagelijks doet. En aangezien Bokt nou eenmaal vierentwintig uur per dag en zeven dagen in de week doordraait, ben je er zeven dagen in de week die uren aan kwijt. Naast die tijd kost het ook nog eens de nodige energie, omdat je over heel veel verschillende onderwerpen een mening moet vormen.

Inderdaad. Soms denk je 'even' aan de modtaken te gaan zitten en ben je zo twee uur verder (en nog niet klaar). Dat geeft niet, maar het moet wel passen in je dagelijkse leven en dat gaat niet altijd.

Binnen het team heerst echt nog wel een goede sfeer :) maar ik denk dat je zulke tendensen dat er veel weggaan altijd wel een beetje hebt, zoals Karl ook al aangeeft.