Professor schreef:
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Professor schreef:
Electra63 schreef:luxx schreef:Omdat het niet paardgerelateerd is.
Het is wel paard-gerelateerd, het gaat immers om misbruik in de paardenwereld.
FS,
Dit artikel is van begin februari, het is nu geen "nieuws" meer en misschien omdat het voorval zich in Duitsland heeft afgespeeld en niet hier in Nederland?
Electra63 schreef:luxx schreef:Omdat het niet paardgerelateerd is.
Het is wel paard-gerelateerd, het gaat immers om misbruik in de paardenwereld.
Professor schreef:Wat ik zeer vreemd vind dat men schrijft het is niet Nederlands nieuws, ik kan u zeggen dat er al in de uitzending dus in beeld 2 Nederlanders zijn.
Citaat:En over recent nieuws gesproken, het is nog steeds recent omdat het niet ophoudt zeker niet als wij zo reageren door weg te kijken.
Liene schreef:Professor schreef:Wat ik zeer vreemd vind dat men schrijft het is niet Nederlands nieuws, ik kan u zeggen dat er al in de uitzending dus in beeld 2 Nederlanders zijn.
Dat is nergens gezegd. Waar het wel overgaat is dat deze plaats niet in Nederland/België ligt.Citaat:En over recent nieuws gesproken, het is nog steeds recent omdat het niet ophoudt zeker niet als wij zo reageren door weg te kijken.
Dat is dan uw interpretatie van 'recent'. En zoals al gezegd is er op bokt wél plaats om dit onderwerp aan te kaarten, maar niet op de VN.
BartVB schreef:In dit geval heeft het niets te maken met wegkijken, het heeft vooral te maken met beperkte ruimte op de voorpagina. Dagelijks komen er interessante of relevante nieuwsfeiten voorbij die helaas niet op de voorpagina geplaatst kunnen worden. Gelukkig is er voor vrijwel al die onderwerpen wel een andere plaats te vinden op Bokt.