Ik ben al een tijdje aan het snuffelen op bokt maar zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Janna, getrouwd, 2 zoons en ik ben in het bezit van een super lieve NRPS merrie van bijna 14 jaar. Ik ben mijn leven lang al verzot op paarden en heb vroeger gereden in Veendam. In sept 1999 kreeg ik van mijn man te horen dat hij stalling voor mij had geregeld en dat ik mij maar een paard moest gaan kopen. Dus het eerste paard wat ik zag, kocht ik. Helaas was dat geen goed paard en had hij ataxie, dus het paard werd weer verkocht. Toen zag ik in november 1999 deze merrie en was gelijk verkocht. Ze was 2,5 jaar, had nog niks geleerd en stuiterde als een gek. Maar voor mij was ze HET paard! Ik heb in al die jaren dat ze bij mij is nooit geen dag spijt gehad want ze is voor mij geweldig. Aangezien ik zwanger was kon ik haar zelf niet inrijden. Dat heb ik laten doen. Ik reed een jaar dressuurmatig tot 2001. Ik kreeg een auto ongeluk en kon jaren niet rijden. Inmiddels veranderde mijn interesse ook en wilde ik graag overstappen op het western rijden. Helaas had ik daar toen niet de mogelijkheid voor. Na vorig jaar een andere stalling te krijgen, rij ik nu ook eindelijk western!! Mijn merrie pakt het ontzettend goed op en we beleven er beide erg veel plezier aan!
Welkom Janna. Ik zie dat je hier al een tijdje zit, maar niet echt hebt gereageert. Maar dat maakt verders niets. Ik hoop dat je een fijne tijd op bokt krijgt
nsjilleroo
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-11 23:32
Hoi, Ik moet nog even wennen maar zal vanaf nu gaan reageren.
Oh , mooizo dat het goed lukt. Er zijn super aardige mods, dus als het even niet goed is, kan je altijd een Prive Bericht naar ze sturen (Of je vraag bij FZ zetten, forumzaken)