Even voorstellen !

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sumiry

Even voorstellen !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-11 10:33

Hallo,

Hierbij wil ik mijzelf even voorstellen.

Mijn naam is Susan, ben moeder van twee zoontjes met nog een manneke onderweg, en ben getrouwd met mijn lieve man.
Op het moment nog woonachtig in NL, maar flink aan het orrienteren om te emigregen naar de grensstreek in Duitsland.
Met als reden dat de huizen en de grond daar betaalbaar zijn, en ik daar eindelijk aan paarden kan beginnen. <3

Daar er op dit forum ook een aantal mensen zijn die deze stap gemaakt hebben, zou ik zeker met die mensen graag in contact komen, om hun ervaring betreft de emigratie te horen !

De reden dat ik lid ben geworden van het forum Bokt.nl is dat ik voor ik uberhaupt aan en eigen paard/pony begin, ik eerst alles netjes op een rijtje wil hebben, en ik dus graag jullie ervaringen en tips ter harte neem.

Mvrgrt Susan

MarliesV

Re: Even voorstellen !

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 10:38

Susan, welkom op Bokt.

Er is hier erg veel te lezen en te leren, veel plezier er mee!

vicksytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 10:42

Hartelijk welkom hier,
Er is hier een ton aan informatie aanwezig! :)

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 10:45

Welkom!
Mijn vader en zijn vrouw zijn ook vanuit groningen naar duitsland (Lehr) verhuisd.. Ze hebben ijslanders, en hun reden was ook omdat hetdaar gewoon goedkoper is de paarden aan huis te houden! Het bevalt ze heel goed, werken beide gewoon nog in NL.. Ik kom er af en toe, vind ze een knaller van een boerderij hebben met een super stuk grond erachter, maar ik zou er niet kunnen wennen :+

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 14:36

Hoi Susan, bedankt voor je pb-tje!

Wat voor jou nog interessant kan zijn is het Duitsland-topic, hierin zitten veel bokkers die de stap gezet hebben. Daarvoor heb je wel 25 inhoudelijke posts nodig op de paardenfora, geef me maar een seintje als je deze gehaald hebt dan stuur ik je de link voor het topic door!