wie ik ben

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dentes

wie ik ben

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 19:14

Hallo!

Ik volg het forum al eventjes en het lijkt me leuk om mee te praten! Heerlijk om 's avonds na het werken even te lezen over en vooral foto's te kijken van onze hobby/leefstijl: paarden!

In de toekomst wil ik heel graag een paard kopen, maar nu heb ik nog 2 kleine kinderen die veel aandacht nodig hebben. Maar mijn tijd komt zeker en dan ga ik op zoek naar een lieve Tinker waar ik heerlijke buitenritten op kan maken, vooral omdat wij tegen een natuurgebied aan wonen met goede uitrijmogelijkheden.

Wat is nog meer nuttig voor jullie om te weten....tja, ik ben 30 jaar en woon in Zuid-Holland.

Groetjes,
Dentes.

Nayomie

Re: wie ik ben

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 19:15

Welkom Dentes!
Bokt is erg verslavend hoor. Dus pas op dat je kids er niet onder lijden. :P

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 19:16

Welkom :D
We zitten in hetzelfde schuitje ;) ook hier 2 kids in de luiers, en das ook voor mij helaas niet te combineren.. Maarr wie weet, over een paar jaar ;) veel lees en bokplezier :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 19:17

Welkom!
Veel plezier op bokt & jep, heel verslavend :j

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 19:17

Welkom en veel plezier op Bokt :)

Dentes

Re: wie ik ben

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 19:31

Bedankt voor jullie reacties, leuk!

Elma:
Ik vind het af en toe heel frustrerend dat ik nu nog niet een paard kan kopen. Soms krijg ik echt de kriebels om gewoon op zoek te gaan naar een paard. Maar ja, als ik reël nadenk is het niet eerlijk tegenover kids en paard want dan krijgt niemand de aandacht die ze nodig heeft.

Dus.... ik hoop dat mijn dochter ook gek op paarden wordt en dat we dan de zorg voor een paard samen kunnen doen over een aantal jaar!

Groetjes,
Dentes.