Onderschrift

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

cherie78

Onderschrift

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-11 21:47

Mag iedereen er zomaar verwijzingen naar andere posters inzetten?

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 21:48

ik snap het niet :o?

Anoniem

Re: Onderschrift

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 21:50

Bijvoorbeeld als ik in mijn onderschrift zou zetten: cherie78 is gek
Zoiets?
Ik denk dat ik danvrij snel post van een mod zou hebben als jij dat zou melden.

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-11 21:51

Sonja schreef:
Bijvoorbeeld als ik in mijn onderschrift zou zetten: cherie78 is gek
Zoiets?
Ik denk dat ik danvrij snel post van een mod zou hebben als jij dat zou melden.

Dat bedoel ik dus inderdaad, Sonja
Of het in ieder geval zo geformuleerd heeft, dat het toch zeer duidelijk is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 21:53

Als je twijfelt over de vriendelijkheid van iemand's onderschrift dan kan je natuurlijk altijd contact opnemen met een mod. Er wordt geloof niet zomaar wat mee gedaan maar uiteraard zijn er grenzen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 21:54

Het lijkt mij dat een mod daar wel op inspringt als dat gemeld wordt.
Is het niet een grapje tussen twee mensen ofzo?

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-11 21:57

Sonja schreef:

Of het als een grapje bedoeld is, weet ik niet.
Ik vind er niets grappigs aan.

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-11 21:58

Rock schreef:
Als je twijfelt over de vriendelijkheid van iemand's onderschrift dan kan je natuurlijk altijd contact opnemen met een mod. Er wordt geloof niet zomaar wat mee gedaan maar uiteraard zijn er grenzen.

Dus dan kan iedereen er van alles inzetten, zolang het maar suggestief genoeg is, maar toch behoorlijk op de vrouw gespeeld wordt?

Waar zijn dan in vredesnaam nog de maatschappelijke normen en waarden gebleven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 22:01

cherie78 schreef:
Sonja schreef:

Of het als een grapje bedoeld is, weet ik niet.
Ik vind er niets grappigs aan.

Betreft het jezelf?
Gewoon aan de bel trekken dan hoor!

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-11 22:03

Sonja schreef:
Betreft het jezelf?
Gewoon aan de bel trekken dan hoor!

Onder andere.

Dat heb ik inderdaad gedaan.
Maar ik wilde ook zeker weten of zoiets mocht en het niet weer werd afgedaan met één of ander ontwijkend antwoord van een moderator

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 22:05

Rock schreef:

Gezien je je in posts niet negatief mag uitlaten over andere Bokkers mag dat in onderschriften lijkt mij helemaal/ook niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 22:08

TS: Het is jammer dat voor jouw gevoel moderators in dit soort gevallen met een ontwijkend antwoord komen. De exacte regels op bokt vind je hier!

Nouks, directe verwijzingen worden bij mijn weten inderdaad wel aangepakt. Helaas houd je natuurlijk ook altijd een schemergebied.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 22:10

He wat vervelend. Weet je zeker dat het over jou gaat? Ik bedoel, staat er niet bv een domblondjegrap waardoor jij je aangesproken voelt omdat je toevallig blond bent? Is het echt op de persoon gespeeld?

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-11 22:11

Rock schreef:
TS: Het is jammer dat voor jouw gevoel moderators in dit soort gevallen met een ontwijkend antwoord komen. De exacte regels op bokt vind je hier!

Nouks, directe verwijzingen worden bij mijn weten inderdaad wel aangepakt. Helaas houd je natuurlijk ook altijd een schemergebied.

Zal nog een keer notie nemen van de bokt-regels.
Maar na een bepaalde post, heb ik daar toch behoorlijk wat twijfels over gekregen.

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-11 22:13

Sonja schreef:
He wat vervelend. Weet je zeker dat het over jou gaat? Ik bedoel, staat er niet bv een domblondjegrap waardoor jij je aangesproken voelt omdat je toevallig blond bent? Is het echt op de persoon gespeeld?

Het gaat zeker onder ander over mij.
Dat zeker weten is niet zo moeilijk.
Duidelijk genoeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 22:17

Het lijkt mij dat een mod daar de ogen niet voor zal sluiten. Mocht je uit modcontact geen bevredigend antwoord krijgen, dan zou je een hoofdmod aan kunnen schrijven, of anders misschien een bemiddelaar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 22:20

De bezwaarcommissie behandelt alleen bezwaren van gebruikers tegen sancties die hen zijn opgelegd door het moderatorteam, dus daarbij kunnen we niet helpen. Contact met een van de mods is de kortste weg, mocht je er écht niet uitkomen dan kan je een hoofdmod aanschrijven.

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-11 22:20

Sonja schreef:
Het lijkt mij dat een mod daar de ogen niet voor zal sluiten. Mocht je uit modcontact geen bevredigend antwoord krijgen, dan zou je een hoofdmod aan kunnen schrijven, of anders misschien een bemiddelaar?

Het is in ieder geval te hopen, dat de ogen niet gesloten worden.

Wie is/zijn hoofdmoderatoren :o?

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-11 22:22

Rock schreef:
De bezwaarcommissie behandelt alleen bezwaren van gebruikers tegen sancties die hen zijn opgelegd door het moderatorteam, dus daarbij kunnen we niet helpen. Contact met een van de mods is de kortste weg, mocht je er écht niet uitkomen dan kan je een hoofdmod aanschrijven.

Dus in het verweer gaan tegen een moderator heeft eigenlijk weinig zin?
Had ik dus bij de bezwaarcomissie moeten zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 22:23

Chica (met een c he, niet met een q!) is een hoofdmod, en eentje van het zeer rdelijke soort volgens mij.

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-11 22:25

Sonja schreef:
Chica (met een c he, niet met een q!) is een hoofdmod, en eentje van het zeer rdelijke soort volgens mij.

Ohh, weer wat geleerd.
Maar mijn bezwaar tegen dat onderschrift is nog niet behandeld. Ik schrijf het hier verkeerd, mijn tem is nog niet behandeld/gelezen

Mijn post als antwoord op Rock betrof iets anders, waar ook nog steeds geen duidelijkheid over is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 22:26

Uit mijn hoofd zijn Chica, Nicole 288, Neonlight, Oscar en Siempie hoofdmods.

Je kan niet in verweer gaan tegen een moderator. Als je een klacht hebt over een specifieke moderator moet je daarvoor bij een van de hoofdmods zijn.

Als jou een sanctie wordt opgelegd (Officiële Waarschuwing of Ban) en je bent het daar niet mee eens, dán kan je de bezwaarcommissie aanschrijven (oranje gebruikersnamen zoals de mijne, of bezwaarcommissie@bokt.nl) en dan kijken wij of het moderatorteam volgens de richtlijnen heeft gehandeld.

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-11 22:30

Rock schreef:
Uit mijn hoofd zijn Chica, Nicole 288, Neonlight, Oscar en Siempie hoofdmods.

Je kan niet in verweer gaan tegen een moderator. Als je een klacht hebt over een specifieke moderator moet je daarvoor bij een van de hoofdmods zijn.

Als jou een sanctie wordt opgelegd (Officiële Waarschuwing of Ban) en je bent het daar niet mee eens, dán kan je de bezwaarcommissie aanschrijven (oranje gebruikersnamen zoals de mijne, of bezwaarcommissie@bokt.nl) en dan kijken wij of het moderatorteam volgens de richtlijnen heeft gehandeld.

Het betreft ook niet de moderator, maar de manier waarop iets gegaan is.

Maar nu lopen in feite 2 zaken door elkaar.

Over dat onderschrift is nog niet gereageerd, dus dat antwoord weet ik nog niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 22:33

Zoals gezegd; als het een sanctie betreft (Officiële Waarschuwing, ban) dan is dat iets waartegen je bezwaar kan maken bij de bezwaarcommissie. Dit moet wel binnen een maand na het verkrijgen van die OW of ban gebeuren.

Als je denkt dat wij je kunnen helpen dan kan je altijd een van ons PB'en of een mailtje sturen naar het mailadres en dan kijken wij of we wat voor je kunnen doen.

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-11 22:46

Ik zal even het antwoord afwachten over/op mijn tem.

En anders kan ik inderdaad eens een hoofdmoderator of een bezwaarcommissie-lid om "raad" vragen.