Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Rock schreef:Als je twijfelt over de vriendelijkheid van iemand's onderschrift dan kan je natuurlijk altijd contact opnemen met een mod. Er wordt geloof niet zomaar wat mee gedaan maar uiteraard zijn er grenzen.
Rock schreef:Als je twijfelt over de vriendelijkheid van iemand's onderschrift dan kan je natuurlijk altijd contact opnemen met een mod. Er wordt geloof niet zomaar wat mee gedaan maar uiteraard zijn er grenzen.
Rock schreef:TS: Het is jammer dat voor jouw gevoel moderators in dit soort gevallen met een ontwijkend antwoord komen. De exacte regels op bokt vind je hier!
Nouks, directe verwijzingen worden bij mijn weten inderdaad wel aangepakt. Helaas houd je natuurlijk ook altijd een schemergebied.
Sonja schreef:He wat vervelend. Weet je zeker dat het over jou gaat? Ik bedoel, staat er niet bv een domblondjegrap waardoor jij je aangesproken voelt omdat je toevallig blond bent? Is het echt op de persoon gespeeld?
Sonja schreef:Het lijkt mij dat een mod daar de ogen niet voor zal sluiten. Mocht je uit modcontact geen bevredigend antwoord krijgen, dan zou je een hoofdmod aan kunnen schrijven, of anders misschien een bemiddelaar?
Rock schreef:De bezwaarcommissie behandelt alleen bezwaren van gebruikers tegen sancties die hen zijn opgelegd door het moderatorteam, dus daarbij kunnen we niet helpen. Contact met een van de mods is de kortste weg, mocht je er écht niet uitkomen dan kan je een hoofdmod aanschrijven.
Sonja schreef:Chica (met een c he, niet met een q!) is een hoofdmod, en eentje van het zeer rdelijke soort volgens mij.
Rock schreef:Uit mijn hoofd zijn Chica, Nicole 288, Neonlight, Oscar en Siempie hoofdmods.
Je kan niet in verweer gaan tegen een moderator. Als je een klacht hebt over een specifieke moderator moet je daarvoor bij een van de hoofdmods zijn.
Als jou een sanctie wordt opgelegd (Officiële Waarschuwing of Ban) en je bent het daar niet mee eens, dán kan je de bezwaarcommissie aanschrijven (oranje gebruikersnamen zoals de mijne, of bezwaarcommissie@bokt.nl) en dan kijken wij of het moderatorteam volgens de richtlijnen heeft gehandeld.