Hoi

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Superdeew

Hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-11 21:06

Hoi iedereen,
Ik ben Dewi. Ik ben 17 jaar oud en ik rij 1 keer in de week paard op een manege dat doe ik nu al 3 jaar lang. Verder houd ik erg van skateboarden en van muziek. Ik heb alleen een vraag zou iemand weten waar ik een onderwerp moet plaatsen als ik graag een verzorg pony wil? Want ik wil graag meerdere keren in de week gaan rijden alleen ik heb nu nog niks gevonden. Alvast bedankt iedereen!

Nancy87

Re: Hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 23:42

Hallo Allemaal,

Ik ben Nancy 24 jaar en heb nu sinds 7 weken een zoontje. Ik ga binnekort het rijden weer oppakken bij mijn verzorg paarden. Heb 3 friezen en op het moment 1 tinker merrie te verzorgen en daar mag ik evt ook op rijden. Mijn andere verzorgpaard ( een 3 jarige tinker ruin) is helaas verkocht:(. We zijn wel opzoek naar een jaarling tinker merrie voor erbij. Mocht iemand een leuke jaarling hebben staan berichten zijn altijd welkom.

Zou het erg leuk vinden hier gezellig te kletsen met de mensen hier.
Mochten jullie meer over mij willen weten vragen staat vrij.

En hallo Dewi:)

Groetjes Nancy

Teigetje008

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 23:46

hallo dames,

jullie zitten beiden niet helemaal goed denk ik ;)

Maar in ieder geval: welkom op Bokt!

Ik zal jullie berichtje even "temmen", dat betekend dat ik een Moderator (iemand die op bokt van alles doet) even een bericht geef dat dit bericht niet op de juiste plek staat.

Mijn advies; Ga "surfen" op bokt.
Voor lekkere klets-topics moet je bijvoorbeeld de huiskamer hebben, voor een verzorgpony moet je bijvoorbeeld kijken onder "eenmaal-andermaal". enz.
Ga overal eens kijken en lezen wat er precies staat.

veel plezier!

HorseRunner

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 18:05

Welkom!