is voor mij heel vaak om iets af te zwakken. En ik gebruik hem ook als ik ergens niet echt over wil praten in een hk topic. Dan als in: gaat goed (terwijl dat neit zo is). is gniffelen, giechelen voor mij. toch een beetje jammer. eeehh sorry? Maar deze vind ik enorm komisch. na een opmerking die ik als grapje bedoel.
leuk topic. En jij?
Nayomie
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-11 16:12
Voor een beetje komisch. Als ik honger heb Als ik super blij ben Iemand in de maling nemen Als ik het niet begrijp Als ik verlieft ben. Als ik gefrustreert ben.
VERAx
Geplaatst: 06-04-11 16:13
om aardig over te komen, zodat mensen me niet verkeerd op zullen vatten, bij zinnen die je ook anders op kan vatten. als ik erg vrolijk ben na een domme opmerking als ik over een blonde actie vertel als ik zelf iets doms heb gedaan als ik erg geërgerd ben
Bij mij is deze echt een *oeps*. Om het idd goed te laten opvatten Iets mooi vinden Soort van een dankje eisen, iets simpels voor iemand opgezocht bijv. Begrijp er niets van
enz. enz.
Nell_
Geplaatst: 09-04-11 20:51
Als ik blij ben, bij iets wat leuk was etc Bij een opmerking die grappig of komisch is. Of gewoon dom Eigenlijk beetje hetzelfde als hierboven Bij domme acties. Van mezelf of anderen Bij lieve opmerkingen, leuke foto's etc Om iets nóg meer te beverstigen