Nieuw Bloopertopic?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Melisjee

Nieuw Bloopertopic?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-11 18:28

Goh wat mis ik die zeg..
Het topic is toen gesloten omdat hij 500 pagina's had bereikt, maar er is toen ook gezegd dat er niet direct een vervolg zou komen...

Het gaat om dit topic:
[RT-HAW] [centraal] Bloopertopic

Maar inmiddels 4 jaar verder sinds het sluiten van het topic... Mag er weer eentje komen? O:)

Edit: Nog ene quote van Oscar:
Citaat:
Het lijkt er namelijk op dat het bloopertopic al lange tijd wat verzadigd was en dat er nog nauwelijks echt leuke foto's toegevoegd werden.
Op een gegeven moment heeft iedereen z'n leuke bloopers wel geplaatst, en dan wordt het al snel een slowchat en/of minder leuke foto's.
Wellicht is er in de toekomst wel weer een mogelijkheid om een nieuw topic te starten.
We willen graag een tijdje blooperloos door het boktleven gaan en er misschien later nog een vervolg aan geven.

zodiacje

Re: Nieuw Bloopertopic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 18:38

Ja leuk!
Maar het is toch niet al vier jaar geleden dat er een blooper topic was? Of was dat op een ander deel van het forum?
Hoe dan ook, lijkt mij leuk!

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 18:43

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-11 21:02

zodiacje: Het enige bloopertopic (dressuurbloopertopic en springbloopertopic) is op 5 april 2006 geopen, en gesloten op 2 juli 2007. Bijna vier jaar geleden alweer dus! Time flies when you're having fun :)) .

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 21:03

Inderdaad en die is de moeite waard om in te kijken. Staan echt leuke bloopers in :D

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 21:05

We hebben er een in de huiskamer. Dit had volgends mijn de reden dat er altijd veel off topic werd gepraat in het oude topic, en vaak ook veel commentaar/kritiek, en dat die daarom gesloten is. :) (verbeter me als ik het fout zeg :) )

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 21:12

Ik vind het wel een strak plan, zonder slow chats.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 21:15

Voor zover ik weet is er vorig jaar nog een proef mee geweest op itp. Ik was al even mod.. En ben nu bijna 2 jaar mod :)

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-11 21:48

Daantje: Dat was inderdaad een van de redenen ook :j .

S_uus schreef:
Ik vind het wel een strak plan, zonder slow chats.

Inderdaad, ik dus ook.

Jans: oh, die heb ik niet meegekregen dacht ik?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:21

Ik zal morgen even nazoeken wat er mee gebeurd is :)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 09:01

Jans schreef:
Voor zover ik weet is er vorig jaar nog een proef mee geweest op itp. Ik was al even mod.. En ben nu bijna 2 jaar mod :)

Daar staat mij ook iets van bij. :j

En ik lees iets van: een bloopertopic, zonder slowchat?
Helaas dat gaat niet lukken. Dan moet er zo streng op gemodereerd worden, want geheid dat er toch wel oneliners en offtopic berichten in geplaatst worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 10:41

[RIJ-ITP] [Centraal] Bloopertopic

Dit was het laatste bloopertopic :)

Een bloopertopic vergt heel veel modkracht die momenteel niet voor handen is (niet alleen ITP mods handelden hierop, maar alle mods op Bokt die meelazen). Misschien zodra we het team weer compleet hebben :j maar we kunnen nog niets beloven.

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 13:23

Het bloopertopic in de HK volstaat toch ook ? Ik kijk daar ook alleen maar de plaatjes. De teksten lees ik niet eens.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 15:06

Wooow 4 jaar geleden alweer.. Bloopertopic was toch wel mijn favoriete topic op heel bokt :D

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-11 15:50

Ja Marit, hier ook :)) .

Oh, dat topic op ITP heb ik niet eens mee gekregen! Maar zie ook dat ie al bijna 100 pagina's is gesloten ipv 500.

Dankje voor je antwoord Jans!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 10:55

Dat topic is inderdaad op 100 pagina's al gesloten, dat is bij ieder topic in principe wat niet in de HK staat. Op die 100 pagina's zijn wel 1027 moderatorhandelingen geweest. Dat is ook de reden waarom er niet zomaar weer een nieuw bloopertopic komt.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 10:58

Kunnen er niet gewoon wat bokkers op modden? :+
Gewoon paar bokkers die elke dag even lezen en temmen....

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 11:00

Jeetje dat is wel heeel veel!
Die in ITP heb ik ook niet meegekregen.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 11:21

Jolliegirl, of er getemd wordt of niet, de handelingen die de moderators moeten doen die blijven. :)
Gewone bokkers laten modden is niet mogelijk, dat is al vaker voorgesteld voor sommige dingen maar het is gewoon niet mogelijk.

Het blijkt gewoon dat het in een dergelijk topic heel moeilijk is om regels te volgen. En als puntje bij paaltje komt, het zijn de bokkers zelf die hun eigen ruiten hebben ingegooid. 1027 modacties, dat betekend dat op 1/3de van de berichten een actie ondernomen moest worden. Dat is gewoon te bizar.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 11:23

Ik snap het , ben het ook met je eens.
maar ik deed ook maar n gooi ;)

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 11:24

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 11:28

Ja maar dat is volgens mij HK wegens slowchats.

Yffiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 11:31

Ja maar dat scheelt wel een hoop mod werk, en je kan daar ook gewoon plaatjes kijken en de teksten niet lezen.. :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 17:55

S_uus schreef:
Ja maar dat is volgens mij HK wegens slowchats.

Daar kan ik wel wat duidelijkheid over scheppen. Ik was een van de mensen die toen besloten heeft het topic in de HK te openen.

Antwoord: Nee, dat topic is geopend omdat de mods erg veel werk hadden aan offtopic berichten en 'niet-bloopers' op ITP. :)
Om de mods te ontzien hebben wij dat topic in de HK geopend omdat er dan zo ongeveer geplaatst mag worden wat men wil.
Min of meer hebben we nu zelf in de hand hoe het topic verloopt en natuurlijk zitten er wel eens wat mindere bloopers tussen maar overall is het een succes.
Er staan wat posts tussen de plaatjes door maar dat is geen geslowchat in de trant van 'hey hoe is het, wat heb je gedaan vandaag?'

Ik ben ook al jaren een trouwe bloopertopicfan en heb zelfs een tijdje gesubmod op ITP en HAW, dus ik weet hoeveel werk er in een topic op ITP zal zitten.
De mensen die ook zo gek zijn op bloopers raad ik aan om het HK-topic te lezen/door te bladeren, het valt reuze mee met de berichten tussendoor.
En natuurlijk: Nieuwe bloopers zijn welkom!

Volgens mij was het topic gesloten omdat het teveel modwerk kostte, maar ook omdat er teveel niet blooperwaardige plaatjes langskwamen. Ze hebben het topic gesloten om de bloopers de kans te geven te gebeuren om er in de toekomst misschien een nieuw topic voor te openen.

Neonlight schreef:
Jolliegirl, of er getemd wordt of niet, de handelingen die de moderators moeten doen die blijven. :)
Gewone bokkers laten modden is niet mogelijk, dat is al vaker voorgesteld voor sommige dingen maar het is gewoon niet mogelijk.

Het blijkt gewoon dat het in een dergelijk topic heel moeilijk is om regels te volgen. En als puntje bij paaltje komt, het zijn de bokkers zelf die hun eigen ruiten hebben ingegooid. 1027 modacties, dat betekend dat op 1/3de van de berichten een actie ondernomen moest worden. Dat is gewoon te bizar.

Hoeveel zijn dat er in het huidige topic? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:00

In het huiskamertopic kan ik er eentje vinden. Maar, dat komt omdat daar de vrijheid is m te posten; immers het is HK en er zijn geen regels als: blooperwaardig, offtopic etc.