Hallo,
ik had hier al eens eerder een account maar dat is erg verwaterd en ben inlog gegevens vergeten,
dus ik stel met nu heel even voor:
Mijn naam is Esme,
Ik ben op 27 september 1992 geboren.
Toen ik drie jaar oud was begon ik te rijden op een shetje zijn naam was Puck ( als ik het me goed herinner)
Mijn ouders hadden toen der tijd een handelstal en ik had dus veel verschillende pony's onder mijn kont.
Toen ik acht was kwam er een heel bijzonder paard in mijn leven, Zijn naam was Armani, maar hij was zeer ernstig verwaarloost en broodmager, hij mocht blijven tot hij was aangestrekt. Vanaf toen heette hij Skinnyboy ( afgekort tot Skinny) Na een jaar moest hij dus weg. Ik was weg van hem en van papa mocht ik hem dan ook houden, als inmiddels 9 jarige op een enorm groot vos ruin waar ik aventoe toch wel een beetje bang van was deed ik veel ervaring op. Toen ik elf was zijn mijn ouders helaas verongelukt, de handelstal werd verkocht en ik trok in bij mijn oom en tante, ( ouders van bokker stalxpaard). Hier kan ik nog steeds altijd terrecht. Skinny kwam in handen van kennisen van ons waar ik inmiddels ook woon en werk. ik heb een nieuwe topper erbij zodat Skinny lekker met pensioen kan, ik rijd hem nog een keer in de week een lekker bosritje of gewoon in de bak.
nu ben ik in dus ook in het bezit van een mooie merrie, Haar naam is Amedea. Ze is een 6 jarige merrie van Corland. Ik rijd geen wedstrijden meer omdat ik na een nare val gewoon geen zin meer heb in dat hele gedoe, ik train lekker in dressuur en springen en pak minimaal een keer per week een bosritje mee
verder rijd ik nog een gribaldi ruin en nog wat andere paarden
voor meer vragen kun je me altijd pb'en, ik hoop hier een gezellige tijd te hebben.