Nieuweling!!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SufferBear

Nieuweling!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-11 19:38

Heee!

Ik ben SufferBear. Ik ben 16 jaar, woon in Eerbeek (in de buurt van Apeldoorn). Ik zit nog niet op paardrijden, maar ik ben nu op zoek naar een baantje om het te kunnen betalen, en daarna ga ik beginnen! Heb hier een account aangemaakt zodat ik vragen kan stellen, "in the mood" kan komen en er met anderen over kan praten. Ik ga waarschijnlijk rijden bij Koopman in Oosterhuizen/Lieren. Zondag ga ik proefdraaien bij de ijssalon/snackbar hier in het dorp en ik hoop echt dat ik uitgekozen wordt, want dan kan ik eindelijk beginnen!

Verder.. Mijn passie is muziek. Ik speel bij een fanfareorkest, op de hoorn, en vind het echt heel erg leuk. Ben ook al op mijn vijfde begonnen bij de vereniging op de blokfluit, wat alle kleine kindjes eerst moeten omdat de tanden nog niet door zijn, en op mijn zevende (?) begon ik met hoorn spelen. Andere hobby's zijn World of Warcraft, Vrienden, etcetera.

Ik ben uiteraard nog schoolgaand, zit nu in 4VWO. Ben er redelijk druk mee maar houd het wel allemaal bij, enzo.

Nouja, wat moet ik nog meer vertellen... Als jullie vragen hebben hoor ik het vast wel!

Akecheta

Re: Nieuweling!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 21:11

Welkom op Bokt, en alvast veel plezier met paardrijden!

sanne_marije

Re: Nieuweling!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 21:25

Welkom, veel plezier met paardrijden, en als je hier rond snuffelt kun je alvast veel leren wat je bij de lessen van pas kan komen