Ja, ik zag ze net ook voorbij komen.Mooi kleurtje ook wel Maar zijn geen modjes volgens mij Edit: de puzzelaars dus
Dat zijn geen modjes, dat zijn degene die puzzel 1 hebben opgelost [VN] De Bokt 1 april puzzel: Om de dag mee door te komen
Kleurt lekker bij het blauw Aha! Ik zag Rinske in geel, en zij is mod dus dat was mijn eerste conclusie Maar toch heel leuk!
Ik ben ook geel Lichtblauw is geloof ik voor de 2e, wat de 3e is weet ik niet ik ben er nog niet uit.
xDonja schreef:Aha! Ik zag Rinske in geel, en zij is mod dus dat was mijn eerste conclusie Maar toch heel leuk!Rinske is wel lang mod geweest, maar is ook al weer lange tijd mod-af.
xDonja schreef:Aha! Ik zag Rinske in geel, en zij is mod dus dat was mijn eerste conclusie Maar toch heel leuk!Nee hoor, Rinske is geen mod meer. Ze is wel een tijd mod geweest.Geel, was dat niet de kleur van het geheime boktproject?
Ik vind het calimeropaard toch de liefste die er tussen zit Maar goed, voor je het weet zijn er ook veel meer gelen, blauwen en ??? bij, dus Cayenne, straks zijn wij groenen ook in de minderheid