Hallo

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

limba

Hallo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-11 08:55

Hallo allemaal,

Ik ben Linda, 37 jaar oud en ben van jongs af aan een echt paardenmeisje. Heb sinds mijn 11de jaar paard gereden op de manege en veel verzorgpaarden gehad. Op mijn 19 de mijn eerste eigen paard gekocht, een hengstjaarling van Glendale, toen een vriend gekregen die ook na een aantal jaar een 3 jarige Glendale heeft gekocht. Nog een shetlandhengstje gekocht waar ik graag aangespannen mee wilde gaan rijden. Helaas heb ik hem in een opwelling weggegeven aan iemand waar hij lekker kon lopen met een andere shetlander hengst op een natuurgebied. Daar heb ik spijt van als haren op mijn hoofd omdat hij nooit op dat natuurgebied is gekomen volgens mij. Hij stond al vrij snel op een boerderij waar meisjes hem gingen verzorgen en hij moest ook gecastreerd worden. Ik heb ook nog een Vasco gehad, met dit paard had ik een mega band, hem heb ik verkocht omdat ik graag wedstrijden wilden gaan rijden en hij echt niet te laden was, wij stonden op een hele dure stal en ik was meer dan 1000 gulden in de maand kwijt aan onderhoud aan hem, ons andere paard stond daar ook dus dat was een hele dure hobby. Ik heb toen besloten om door te gaan met de Glendale. De Vasco moest toen met veel pijn in mijn hart weg.

Ik ben nog zo lang naar hem op zoek geweest, eens in de zoveel maanden weer eens googlelen en regelmatig gekeken op marktplaats. Tot ik een paar maanden terug weer eens over hem gedroomd had, ik weer eens gezocht op marktplaats en ja hoor de naam van Kasparos kwam tevoorschijn op bokt.nl. Ik contact gezocht en jahoor het is mijn oude paard. Ik heb nu regelmatig contact gehad met de eigenaar en ik ga zodra ik eindelijk eens tijd heb snel bij hem kijken.

Aangezien ik de paarden zo vreselijk mis kijk ik hier regelmatig en wil ik ook graag informatie over bepaalde dingen. Vandaar dat ik mezelf hier ook maar even voorstel.

upendo

Re: Hallo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 08:58

Hoi!

Wat een verhaal, leuk om te lezen dat je weer je oude paard terug hebt kunnen vinden. :)

In ieder geval welkom op Bokt!
Je hebt je wel op de goede dag aangemeld! :))

Marthekeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 21:20

Hallo,
Heel fijn voor je dat je je oude paard weer hebt gevonden!!!
En ik bn ook nieuw hier...
Grtz mij :)

fuego3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 21:26

welkom op bokt , wat leuk om nog eens te gaan kijken naar je oude paardje , misschien kom je hem ook nog eens tegen in een topic ,,

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 12:29

Welkom op bokt. :)
Have a nice time!