Voorstellen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

dodootje

Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 23:15

Hoi ik zal me even voorstellen, lees al een tijdje mee hier en heb inmiddels zelfs via een bokker (Vie) een paard gekocht. En wel de onwijs gave fjinker Pistachio, echt liefde op het eerste gezicht.
Ik heet Madelon en ben 45 jaar. Woon gedeeltelijk in Vlaardingen en gedeeltelijk in Den Bosch bij mijn vriend waar onze paardjes en andere beestjes aan huis staan. We hebben nog een shetlander en 3 geiten, een uil (oehoe), een rose kakatoe en samen hebben we 6 honden in alle soorten en maten. Drie Cane Corso's een Canadese longstock herder, een soort uitgerekte Jack Russel en een Chihuahua.

Afbeelding
Afbeelding

Elma_

Re: Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 23:23

Welkom :D wat een schatje van een pony heb je daar, en cane corsos zijn helemaal gaaf :) veel bok-plezier!

sanne_marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 21:29

Welkom, je bent een echte dierenliefhebster begrijp ik wel! :)

letziforevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 22:47

welkom!

Ik heb ook een CC, heerlijke honden he?!

dodootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-11 21:28

Ja ze zijn echt geweldig, we hebben nu een pup van een half jaar erbij, zelf gefokt. Echt geweldig is hij, de andere twee hebben we uit het asiel. Maar voor ons ook heel lief die zijn om te waken, maar liggen ook gewoon op de bank hahaha

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 21:32

Welkom op Bokt en veel plezier :D

letziforevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 00:18

dodootje schreef:
Ja ze zijn echt geweldig, we hebben nu een pup van een half jaar erbij, zelf gefokt. Echt geweldig is hij, de andere twee hebben we uit het asiel. Maar voor ons ook heel lief die zijn om te waken, maar liggen ook gewoon op de bank hahaha

Ja, het zijn echte bankhangers <3
Maar owee als er buiten iets gebeurt...maakt niet uit hoe diep ze slaapt...ze is gelijk klaarwakker en alert!
Wij zeggen altijd..binnen kom je wel..maar daarna heb je een probleem :Y)
Die kop die ze trekken als ze in "waakstand" staan, nodigd trouwens voor een vreemde ook niet echt uit...ben je best gestoord als je dat opzoekt :D
http://i283.photobucket.com/albums/kk30 ... 930e-1.jpg