ik word lastig gevallen via pb.ik heb al verschillende malen aangegeven, dat ik het niet op prijs stel, maar ze gaat gewoon door.. is daar wat aan te doen ?
Als je degene als Foei instelt, krijg je volgens mij geen PB's meer van degene binnen. Maar dat weet ik ook niet zeker
spicegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-11 08:36
pb komt gewoon binnen, maar dan met een rood blokje. en welke mod zou ik moeten tippen ? het is niet n.a.v. een topic ofzo..
Yasmine
Geplaatst: 31-03-11 08:37
Je kan iemand inderdaad als foei instellen, maar dan kan die persoon je wel PB's sturen. Wat er dan anders is, is dat er naast de PB een rood vakje komt te staan, waardoor je meteen ziet dat het bericht van een foei komt. Zo kan je het makkelijk negeren en verwijderen.
Maar je mag natuurlijk altijd contact opnemen met een willekeurige mod hierover
Je kunt inderdaad heel simpel instellen dat je de pb's van iemand niet meer krijgt.
Gebruikerspaneel > Priveberichten > Opties > Nieuwe regel toevoegen: 'Als zender > [verder] > kies voor is > [verder] > vul de naam van de afzender in > [verder] > Kies Verwijderde berichten > [Regel toevoegen].
Gelukt! Je krijgt geen pb's meer van deze persoon want die gaan linea recta naar de mesthoop. Werkt als een trein voor sommige mensen!