Velen van jullie zullen mij nog niet kennen.
Ik ben ook niet echt actief geweest hier.
Maar daar zou ik wat verandering in willen brengen.
Ik ben:
Marit en ben bijna 24 jaar. Ik heb de opleiding spw 3 gevolgd in Den Helder en werk
nu alweer 3 jaar op een kinderdagverblijf op Moordrecht. Ik werk 3 dagen in de week.
De andere dagen ben ik voornamelijk bezig met mijn eigen boerderijtje schoonmaken.
Verder ben ik ook veel bij de paarden te vinden.
Mijn Hobbies:
Ik deel natuurlijk mee in jullie paarden hobby. Maar ik ben ook gek op poppenhuizen &
miniaturen maken. Heb hier ook een aparte kamer voor in huis. Verder vind ik tekenen en schilderen leuk.
Ook met dieren leuke dingen doen zoals wandelen en spelen vind ik leuk.
Mijn huisdieren:
Een poes: Lola.
En een kater: Simba
En een halve hond(Hij woont eigenlijk bij mijn schoonouders) omdat wij voor hun wonen komt
hij vaak bij ons langs. Hij heet Freddy en is bijna 6 jaar.
Mijn paardjes:
Zwarte Shetlander ruin Puk van 8 jaar oud. geboren op: 1-5-2003
Hij was van onze buurman bij de oude boerderij. Maar die man werd ziek dus kreeg ik van hem
de pony.
Vanaf vanavond van mij: Vos Shetlander merrie Gypsy(Gipsy weet nog niet hoe je het schrijft)
Is ongeveer 20 jaar. Maar ik wilde gewoon een vriendje voor puk erbij.

Gypsy is van mensen met drie pony's maar ze hebben nog maar gras voor 1 á 2 pony's en dus
wilde ze haar weg doen aan iemand in de buurt. Nou die kans wilde ik niet missen. Dus vanavond
gaan we haar ophalen.
Helaas zijn beide pony's wel extra gevoelig voor hoefbevangenheid. Ze hebben het beide meerdere
keren gehad.
Mijn doel:
Ik wil proberen om hier op dit forum nog wat meer op te steken van andere paarden eigenaren.
Als jullie nog wat willen weten kun je me altijd pben!