Even voorstellen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Snoraly

Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-11 23:49

Hee Bokkers,

Wie ben ik?
Sinds een paar maandjes zit ik nu op bokt, dus ik dacht: Laat ik me even voorstellen.
Mijn naam is Doraly (vandaar ook de naam xdoraly), wonend in Gilze en ben 14 jaar jong.
Momenteel zit ik in 3 havo. Volgend jaar ga ik de richting Natuur&Gezondheid doen.

Paardengedeelte
In november 2009 had ik mijn eerste rijles op een manege.
Op deze manege heb ik in totaal 3 lessen gehad. Ze zouden me bellen voor een groepsles, maar dat hebben ze niet gedaan.
We gingen in de omgeving kijken naar een andere manege. Bij deze zoektocht kwamen we uit bij Manege de vijf eiken.
Een vriendin van mij had hier haar eigen paard gestald. Hier ben ik privélessen van een half uur gaan nemen (6-7 in totaal).
Na een paar lessen mocht ik naar de groepsles. Heb nu dus al meer dan een jaartje ervaring, en het bevalt nog steeds heel erg goed!

Verzorgpaarden
Mijn allereerste verzorgpaardjes (4 shetlanders + 1 andere). Dit ging alleen om het poetsen, maar ik heb er ook heel veel over geleerd.
Toen ben ik op marktplaats rond gaan neuzen naar een verzorgpaardje. Had gereageerd op een advertentie. Daar ben ik toen drie keer geweest toen ze jammer genoeg geld ging vragen.. Hier was mama het niet mee eens >;) .
Na een tijdje had ik een advertentie geplaatst omdat het toch begon te kriebelen.
Hier heb ik een reactie op gehad en gaan kijken. Helaas was er geen klik met het paard.

Toen had ik opnieuw een advertentie op mp gezet.
Hier is ook weer op gereageerd, en ik verzorg dat paardje nu nog steeds.
Hij is een bijna 3 jarige tinkerruin, een echt knuffelpaardje, maar soms ook heel eigenwijs.

Dankjewel voor het lezen, en sorry voor het lange verhaal :') !

Doraly

Trip

Re: Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:59

welkom hier op bokt