Sorry, als het al ergens beschreven staat. Ik kan het echt niet vinden. of als dit onder technisch valt....
Het zit zo: Ik ben een fervent Bokker en heb 2 kinderen (6 en 9). Beide zijn ook paardengek. Ze kijken regelmatig mee als ik topics plaats (vooral van hun zelf ). Nu willen zij wrs eerdaags ook wel wat kwijt op Bokt, maar dan mogen ze uiteraard NIET op mijn account. Maar ik wil ook voorkomen dat hun gebruikersnaam als SA wordt gezien van mij en dus verwijdering plaats vind of zelfs een BAN uitgedeeld wordt.
ik zit hier thuis ook samen met mijn moeder op 1 ip adres, maar we hebben het er niet met een mod over gehad ofzo. Mijn moeder plaatst geen rare dingen en ik ook niet, dus ze zullen het wel snappen toch?
Yasmine
Geplaatst: 28-03-11 15:43
Er zijn veel mensen die met meerderen op één en dezelfde computer bokken. Op zich is dat niet echt een probleem, maar soms kan het voor verwarring zorgen. Als je zeker wilt zijn, kan je altijd een willekeurige mod PB'en en dan houden wij daar in de toekomst rekening mee, moest het ooit voor "problemen" zorgen