Tems weer verwijderen?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Tems weer verwijderen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 10:44

had een regel over het hoofd gezien, waardoor 2 tems onterecht zijn. Nu ziet die mod dat straks vanzelf wel, maar ik zie eigenlijk geen mogelijkheid om mijn tems weer te verwijderen? A: Klopt dat? En zo ja, is het geen idee dit mogelijk te maken?

Iris82

Re: Tems weer verwijderen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 10:48

Volgens mij is het niet mogelijk. Wat je wel kunt doen is via het gebruikerspaneel naar je openstaande tems gaan en een opmerking plaatsen dat je onterecht getemd hebt.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 10:49

Nee is niet mogelijk. Heb ik wel eens gevraagd aan mod omdat ik ook verkeerd had getemt.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 10:53

Dat kan idd niet.
Wel kun je een mod van het betreffende forum een pbtje sturen of een opmerking in de tem zetten zoals Iris82 aangeeft.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 10:54

opmerking heb ik idd gedaan, maar goed, t zou op zich wel handig zijn als je het gewoon zou kunnen verwijderen :j

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 11:17

Verwijderen kan idd niet maar is gelukkig ook niet heel vaak nodig. Het sluiten van een TeM is vrij weinig werk voor een mod dus voorlopig houden we het daar nog even bij.
Aan het TeM systeem valt iig flink wat te verbeteren maar het huidige systeem zit zo rot in elkaar dat het aanpassen niet heel fijn is en op de lange termijn niet handig. Het is nu een zooitje (de code) en als je die aan gaat passen wordt het vooral meer zooi :) Er zijn plannen voor een nieuw systeem dat b.v. ook bruikbaar is om problemen met EA 2.0 advertenties te melden e.d. maar dat gaat allemaal nog een tijd op zich laten wachten. Tot die tijd is het nog even roeien met de riemen die we hebben en dat is het huidige TeM systeem.

Bovenstaande wil overigens niet zeggen dat er helemaal niets aan het TeM systeem gedaan kan worden, wat kleine verbeteringen/wijzigingen zijn natuurlijk mogelijk alleen is het bouwen van nieuwe functionaliteit (b.v. verwijderen van TeMs) iets dat ik op het moment liever niet doe.

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 13:57

Is mij ook wel eens overkomen. Ik plaats een opmerking met een excuus erbij. Dat wordt dan vanzelf gezien.