Voorstellen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Romanoff

Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-11 19:37

Hoi allemaal!

Ik ben Stephanie ,20 lentes jong, bijna 21.
Ik ben werkzaam als paraveterinair in een 1ste + 2de lijns gezelschapsdieren praktijk.
Sinds mijn 9de al besmet met het paardenvirus.
Van 9jaar tot 11 op een manege gereden, toen vond ik het niet zo leuk meer. Daarna verschillende verzorgpaardjes gehad (new forest, haffies + welshje)

In 2009 zou ik mijn eerste echte paard kopen.. Romanoff, vandaar mijn naam op Bokt.
Hem heb ik jammer genoeg maar 3 dagen mogen hebben, was een engelse volbloed, echt een schat van een beest. Maar liep rechts erg onregelmatig.
Op de 3de dag van zn proefweek kwam de DA hem klinisch te keuren, dit is allemaal niet zo fijn verlopen. Afijn, Romanoff was afgekeurd, niet geschikt vor dressuur,springen of cross. Eindeloze buitenritten wel, maar daar kocht ik geen paard voor en Romanoff is weer terug gebracht naar de eigenaar, ook was er gerommel met zijn paspoort..
Toen was ik er echt helemaal klaar mee!

Na een jaar begon het weer te kriebelen en heb ik een KWPN en een Tinker gereden.
De KWPN ben ik mee gestopt omdat de combi gewoon niet goed was, het werd voor mij gewoon erg gevaarlijk.

De tinker was een schat van een beest die mij weer vertrouwen in het rijden heeft gegeven.
Met hem ben ik in oktober 2010 gestopt, ik kreeg een 40 urige werkweek en het viel gewoon even niet te combineren. Zo ie zo was mijn motivatie pleite(Winterdip!) + de ambitie die ik heb, kan deze tinker voor mij niet waarmaken.

Nu een paar maandjes verder begint het weer ontzettend te kriebelen, maar heb besloten niet weer een bijrijdpaard te zoeken, maar lekker door te sparen voor mijn eigen. Dus oooiitt hier op bokt zien jullie hier vast een foto verschijnen van mijn eerste eigen paardje!