Even voorstellen!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Freya_23

Even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-11 12:44

Hoi allemaal!

Ik ben ook nieuw op bokt, ik vind het een ontzettend interessant forum!
Ik ben Freya, 23 jaar en rijd sinds 3 jaar actief paard, sinds een jaar heb ik ook een verzorgpaardje en dat is natuurlijk ontzettend leuk.
Op het moment ben ik aan 't kijken naar een eigen paard, maar dat kost natuurlijk wel veel tijd!

Misschien kan ik daar eigenlijk al meteen een vraagje over stellen, zijn er hier veel mensen met een 40-urige werkweek die daarnaast ook een eigen paardje hebben?

Fijne dag allemaal!
Groetjes Freya

Akecheta

Re: Even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 12:48

Welkom Freya,

Ik heb een eigen paard, werk full-time en ben per werkdag 2,5-3 uur onderweg ivm het drukke verkeer. Ben dus 11-12 uur pd van huis ivm mijn werk. Buiten eten, dierenverzorgen (nijnen en katten), werken en paard heb ik op mijn werkdagen verder echt voor niets en niemand tijd. Het is een keuze die je maakt. Soms valt het niet mee, maar over het algemeen krijg ik bij mijn paard wel energie.

JustLizz

Re: Even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 12:52

Hey Freya,

Ik werk niet full-time maar 32 uur. Heb op woensdag altijd een vrije dag (alhoewel ik die nu vaak kwijt ben aan het scrhijven van mijn scriptie). Heb daarnaast sinds 2 maanden een eigen paard. Ik vind het eigenlijk prima te doen, maar je moet er ook wel andere dingen voor laten. Je kunt immers niet alles tegelijk. Ik vind het wel fijn dat ik op mijn vrije dag een keer overdag naar mijn paard kan en dan 's avonds een keer lekker thuis op de bank kan zitten.

Ik vind het dus zeker goed mogelijk maar je moet er wel sommige andere dingen voor laten. Er zitten natuurlijk maar 24 uur in één dag :).

Freya_23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-11 12:52

Leuk dat je zo snel reageert! Dat klinkt inderdaad druk..!

Ik zou het er ook voor over hebben, bij paarden word ik helemaal rustig en krijg ik ook weer nieuwe energie. Op het moment verzorg ik een paard drie keer in de week (doordeweeks, want in het weekend heeft de eigenares zelf ook tijd), en dat gaat prima.. Maar ik ben bang dat mijn sociale leven eronder gaat lijden, of dat mijn vriend er genoeg van krijgt!!

Maar 11/12 uur per dag van huis voor werk, dat is wel veel! Knap dat je het volhoudt.

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 12:52

Welkom op bokt!

Ik werk ook 40 uur pw, heb een paardje die ik 7dgn pw zelf doe, doe een LOI thuis studie mbo, en heb ook
nog een vriend :) woon dan gelukkig nog wel thuis anders zou ik het niet overleven denk ik haha!

Freya_23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-11 12:53

Leuk alle reacties :) Ik zie al dat ik wat sneller moet zijn om alle bokt fora bij te kunnen houden!
Echt jammer dat er zo weinig tijd is in een dag... En dat we zoveel moeten werken!