ik stel me opnieuw voor

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

ik stel me opnieuw voor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 00:08

Na een hele lange tijd weg geweest te zijn ben ik terug.
Ja ik ben degene die bijna 2 jaar geleden die merrie en dat veulen had en heel veel klachten kreeg van dierenbeul en dergelijke.
Mijn merrie van toen (Chalinka) heb ik ondertussen al verkocht (september 2009) wegens blessure en ik vond ook een beetje dati k te groot werd.
Het veulen (Flint) staat nogaltijd bij mij en is al een mooie ruin geworden die bijna 2 jaar is.
Op 4 december 2009 (denk ik) ben ik op een 4 jarige volbloed gebotst met de naam Rahere, toen ik hem net had was het niet van de makkelijkte. Die staat nu een jaar bij mij in de wei en we hebben een super band met elkaar ogpebouwd.

even wat informatie over de 2:

naam: Flint
leeftijd: bijna 2 jaar
kleur: vos-bruin, met witte bles, witte vlek onder zijn buik (had zijn mama ook) en krijgt over zijn hele lichaam ook vlekken.
grootte: 1m45-1m50
ras: hackneyxkwpn
wat doen we: niet zo veel, wandelen en een klein beetje NH

naam: Rahere
leeftijd: is ondertussen al 6 jaar geworden
kleur: vos met witte bles en heeft 2 witte voetjes waar je nog eens bruine vlekjes in ziet (kei schattig)
grootte: 1m68 ongeveer
ras: engelse volbloed, afstamming kings best en ascot cyclone (hij is als jaarling van Ierland naar Nederland overgebracht)
wat doen we: vaak buitenrijden, daar ook eens een sprongetje doen, in de piste rijden we meestal bitloos (soms met bit) en ik kruip er voor de lol wel eens zonder iets op (rem is er 100%, stuur moeten we nog vinden dat we zo rijden).

Ik heb nog nooit wedstrijd gereden en wil misschien ooit wel eens een kleintje doen (bij mij is het rijden meer ovor plezier)

vragen? doe maar gerust

mika11

Re: ik stel me opnieuw voor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 01:27

Nieuwe start?
Welkom dan weer.

Anoniem

Re: ik stel me opnieuw voor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 01:08

mika11: ja nieuwe start

bedankt