Artikel endurance

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hilli

Artikel endurance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-11 11:57

In het artikel over endurance in de wiki staat nog informatie die niet klopt. Er wordt gesproken over:

Citaat:
Iedere ruiter begint in principe in klasse I en moet eerst 3 ritten goed hebben uitgereden voordat hij in een hogere klasse mag starten. Daarnaast is het mogelijk 1x per jaar een kennismakingsrit te rijden, zonder lid te zijn van de KNHS Endurancevereniging. Dit mag je in totaal 3x doen.

Je moet nu in klasse I 15 winstpunten hebben. Per goed uitgereden rit kun je 3 winstpunten verdienen. Is de hartslag te hoog van je paard bij de P/A of bij de finish (>60 dus, maar na 10 minuten <60), dan gaan er winstpunten vanaf. Als je 5 ritten helemaal goed uitrijdt, mag je dus klasse 2 gaan rijden. Verlies je ergens winstpunten, dan zal je meer klasse 1 ritten moeten rijden.

Daarnaast is met de komst van de Impulsrubrieken ook de regelgeving veranderd voor het KMK-starten. Dat mag in principe onbeperkt. Wel moet je lid zijn van de KNHS. Voor precieze uitwerking hiervan verwijs ik naar www.endurancevereniging.nl of de reglementen op de KNHS-website.

Marieke_K

Re: Artikel endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 15:01

Bedankt voor je opmerking :) Ik heb het artikel aangepast. Zou je het nog even willen nalezen of ik het juist verwoord heb?