Ik vraag mij af of je een bepaalde melding kan krijgen in je mail.
Ik kijk natuurlijk wel als er iets gereageert is maar als er dan meerdere mensen hebben gereageerd en eentje wat specifiek naar mij is dan zal ik hooguit die topic gaan missen.
Misschien dat je melding kan krijgen als iemand je gequot hebt of wat ook populair is wanneer iemand @kensha heb gereageerd.
Misschien je eige sleutelwoorden kan invoeren dat je dan een melding krijgt in je email beirhct.
Je kan melding krijgen dat er na jou gereageerd is in een topic...maar volgens mij niet als iemand jou gequote heeft of een '@' berichtje heeft geplaatst....
Precies en voornamelijk in de actieve onderwerpen ga je die quotes of berichten die voor jou bedoeld zijn inene heel al heel snel vorobij.
Puera
Geplaatst: 16-03-11 12:47
Zo'n optie als Hyves heeft, is er hier op Bokt naar mijn weten niet. Wat je eventueel wel kunt doen is in het topic zoeken op je (Bokt-)naam. Helemaal linksonder in je beeld is een zoekscherm.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 16-03-11 12:47
Ja, dat kan ik begrijpen maar ik weet niet of het technisch mogelijk is...
Maar je kan natuurlijk altijd zoeken in het topic. Jou naam invullen in het vakje links onderin. Daar staat 'Zoeken naar'