Wat zal dit jaar de één april grap worden?2 Jaar geleden een bokt disco:Vorig jaar was het 32 maart (en blokjes PB's!!!)
Marlinda schreef:Misschien iets met muffins, dat zou me eigenlijk niet verbazen. Mij ook niet, maar wat willen ze met muffins gaan doen? Bij iedereen een muffin als avatar?Een muffin-invasie?
Sani schreef:Ik ga dit jaar nergens in trappen.dat zeg ik elk jaar en het enige jaar dat het me gelukt is, was toen er geen 1 april was
ik denk dat we ook maar eens een grap met júllie moeten uithalen dit jaar. ga maar eens wat verzinnen denk ik
Sani schreef:Ik ga dit jaar nergens in trappen.op bokt trap ik gelukkig nergens in, maar ik moet werken op 1 april (club) en ik maak m'n borst nat want dat word een zwáre nacht denk ik
Dribbel schreef:Ik ga lekker niks zeggen. En de rest van het team ook niet Zie je wel, ze zijn er al-lang weer mee bezig
Dribbel schreef:Ik ga lekker niks zeggen. En de rest van het team ook niet ik doe een gok: dit topic heeft zometeen 200 pagina's met gillende nieuwsgierige bokkers, en dan blijkt er niets te zijn
Alwiene schreef:Dribbel schreef:Ik ga lekker niks zeggen. En de rest van het team ook niet Zie je wel, ze zijn er al-lang weer mee bezig Nou, als er veel geregeld moet worden is het denk ik niet allang
xDramaQueen schreef:Dribbel schreef:Ik ga lekker niks zeggen. En de rest van het team ook niet ik doe een gok: dit topic heeft zometeen 200 pagina's met gillende nieuwsgierige bokkers, en dan blijkt er niets te zijn dat was vorig jaar al
het probleem is dat rock nu overgelopen is.... die is verrekte goed in 1 aprilgrappen verzinnen.. ik vrees het ergste..