termijn van tems

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

termijn van tems

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-11 16:38

Even uit mijn hoofd: het streven is om een tem binnen 7 dagen te behandelen.

Echter, vaak is het zo dat na 7 dagen (of korter) de tem er al niet meer zo toe doet. De discussie is ondertussen doorgelopen en het verwaterd.
Ja, ik weet dat er een chronisch gebrek aan mods is, maar toch zint dit me niet. In de zin van: het werkt niet.
Ik heb gister een tem gemaakt, die nog niet afgehandeld is, en tja, zou dat enkel gaan over een topic wat verkeerd staat maakt het niet zoveel uit. Maar het kunnen ook snerende opmerkingen etc zijn die je liever zsm kwijt bent.

Kan dit niet anders? Bijv verder opsplitsen waardoor bepaalde tems voorrang krijgen?

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 17:37

Een online zijnde moderator pben werkt prima bij zaken die z.s.m. de aandacht van het modteam nodig hebben, is mijn ervaring.
En dat is inderdaad niet de bedoeling van het TeM-systeem, maar ik heb geen idee of dit systeem uitgebreid kan worden. Op zich zou een TeM die extra aandacht nodig heeft, inderdaad best wat meer naar voren kunnen komen.
Laatst bijgewerkt door Ann op 11-03-11 17:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 17:38

Mochten de opmerkingen echt ernstig zijn en heb je het idee dat er sneller naar gekeken is, dan kan je altijd een Mod een bericht sturen die toevallig online is. Verder is het wel al zo dat wanneer er vaker op berichten getemd zijn, deze voorrang krijgen op berichten met maar één tem.

De zeven dagen is voor ons meer een richtlijn, want meestal proberen we de temlijst die voor onze fora staat zo snel mogelijk af te handelen. Alleen sommige Tems vergen meer aandacht en zijn niet één twee drie af gehandeld, daarvoor geldt dat we daar binnen zeven dagen wat mee gedaan moeten hebben.

Anoniem

Re: termijn van tems

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 22:13

LadyMadonna

Re: termijn van tems

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-11 22:50

nee, das een hele andere insteek chiqa