4 dagen geleden is er een topic gesloten door de TS zelf (was een EA topic). Nu, dus 4 dagen later, zie ik opeens het topic weer bovenaan staan, want er was een mod-opmerking geplaatst, waarin gezegd was dat er offtopic berichten waren verwijderd.
Waarom wordt er nog gemodereerd op reeds gesloten topics (waar ook niets noemenswaardig aan de hand was, dus geen rel of discussie etc.)? Kunnen de moderators niet beter hun tijd spenderen aan lopende zaken (TeMs, reltopics etc.) dan aan dingen die allang zijn gesloten en waar geen haan meer naar kraait?
Misschien om de boodschap van de regels toch nog even duidelijk te maken?
xAlice
Geplaatst: 11-03-11 20:31
Dominique_96 schreef:
Maar niemand kijkt toch meer in een gesloten onderwerp?
Dominique_96
Geplaatst: 11-03-11 20:33
xAlice schreef:
Dominique_96 schreef:
Maar niemand kijkt toch meer in een gesloten onderwerp?
Daar heb je een punt. Ik denk dat mods toch verplicht zijn om boodschap neer te zetten. Zou het verder echt niet weten. Ben het er wel mee eens dat deze tijd beter kan besteed worden aan andere, recente topics.
Wellicht kun je dit in het vervolg beter aan de mod in kwestie zelf vragen, dan krijg je vaak een beter antwoord. Ik denk vooral dat het een foutje is geweest en er pas ná het plaatsen van de mod-opmerking gezien is dat het om een gesloten topic ging. Gebeurd mij ook geregeld, vooral als er nog een Tem open staat op een gesloten topic. Ik denk dat er in het geval van dit topic geen statement gemaakt hoeft te worden met de moderatoropmerking.