Ik krijg nu "informatie" van een gebruiker die nieuw geregistreerd is en nog niets gepost heeft op bokt, in mijn pb-box.
Ik zit hier helemaal niet op te wachten. Nou is het natuurlijk een kleine moeite om dat pbtje weg te knikkeren, maar MAG dit eigenlijk? Gewoon een account aanmaken en vervolgens maar stomweg gebruikers aan gaan zitten klikken en die je commerciële boodschapje gaan zitten sturen?
En als je het in je gewone email krijgt? Maar wel via Bokt? Kreeg dus een mailtje wat via Bokt is verstuurd en ook spam was. User is nieuw, heeft nog geen berichten maar verstuurd wel 'spam' mailtjes...kan ik daar ook iets mee?
Zelfde verhaal bij spam die via het mail systeem van Bokt is verstuurd
Doorsturen naar een moderator of naar het webmaster email adres en dan wordt die gebruiker aangesproken of geband.
slokkie
Geplaatst: 12-03-11 14:36
Is het mogelijk in PB's naast de verwijderknop een tem knop te plaatsen? Je krijgt de spammer en de hoeveelheid spam sneller binnen. Er hoeft dan niet nog gezocht naar een online mod.
Dit kan ook gebruikt voor racistisch en/of sexueel getinte PB's
Hier hebben we wel eens over nagedacht maar het probleem daarmee is dat mensen dan ook op andere PBs gaan TeMen waar wij weinig tot niets mee kunnen. Als een PB onderdeel is van een ruzie dan hebben wij geen idee van wat eraan vooraf gegaan is en kunnen we niets met dat soort TeMs doen. De PB even doorsturen naar een willekeurige mod (hoeft niet perse online te zijn) is niet super veel werk, toch?