Ik ben Laura, 21 jaarr en sinds kort wat actiever op bokt.nl.. Al een tijdje lid maar 'k deed er nog niet zo heel veel mee. Tot nu , haha. Ons paardje doet soms wat lastig en met de tips die ik soms hier lees kom ik best een eind!:)
Ik rijd op een 9 jarige fries, niet een volle fries 't is een kruising. Helaas weten we niet met welk ras hij gekruist is maar wij denken iets van een Merens, aangezien hij flink eigenwijs is op sommige punten. Maar wel gewoon een fries uiterlijk heeft.
Zijn paspoort naam is Doeke, en door de nieuwe eigenaresse is hij tot Thijs gekroont. Thijs is zoals ik al melde, erg eigenwijs !:) Zo nu en dan heeft die z'n eigen willetje, dit is ook de reden waarom wij van alleen maar buiten kunnen rijden op zoek zijn gegaan naar een stalling met een binnenbak. Hij ging er nog wel eens 'vandoor' buiten. In de zin van, bokken steigeren.. Hij was niet meer bij 'zijn' merrie weg te slaan. Op een gegeven moment was 't zelfs zo vervelend dat hij niet meer uit de weide te krijgen was.
Gelukkig is 't tij gekeerd, hij is nu erg braaf met af en toe een uitspatting en de hoeken met de emmers blijven spannend. Maar verder is 't een schatje, zolang je hem bezig houd.