Dus Lon wachten
en wachten
en wachten.
En vervolgens gebeurde er helemaal niets.
Nou weet iedereen hoe het zit met boosheid, die ebt gewoon langzaam weg, het bezwaar wordt vergeten, de mids werden vergeven en ik heb het hele voorval ergens diep achter in mijn hoofd weggestopt.
TOT 28 feb. 2011.
Wederom was ik het niet eens met de beslissing van een mod! Soms moeten woorden met een korreltje zout

Mod en ex-mod vonden dit echter wel een goed plan. De BC was onpartijdig en zouden een nieuw licht op de zaak kunnen werpen, zodat ik misschien toch mijn gelijk zou kunnen halen.
Zelf had ik er eigenlijk al een hard hoofd in, maar de dames waren vriendelijk doch dwingend en vooruit, ik klom in de spreekwoordelijke pen en heb mijn bezwaar keurig ingediend bij een zorgvuldig uitgezocht BC-lid. Zowaar kreeg ik korte tijd later een pb dat ze erin zouden duiken en mij binnen 7 werkdagen (9 maart jl) uitslag zouden geven.
En dus ging Lon wederom wachten
en wachten
en nog even wachten.
Maar de echt intelligente lezers die snappen hem al, alles wat er gebeurde, er kwam GEEN bericht van de BC. De beloofde reactietijd van de BC is inmiddels verstreken sinds het bericht dat er naar gekeken zou worden. Maar geen enkele reactie van welk BC lid dan ook. Je bent al redelijk aan handen en voeten gebonden omdat je je te houden hebt aan de OW die de Mod je oplegt, je bent het niet eens met de OW en het enige wat je kunt doen om je te verdedigen is het inschakelen van de Bezwaarscommissie die dan op zo'n manier (excuses voor de bewoording) scheit aan je heeft door gewoon NIET binnen de afgesproken tijd met het beloofde oordeel te komen. En dat dus niet eenmaal, maar gewoon beide keren dat ik ze inschakel. Dat doet mij gewoon echt pijn. Je typt je relaas omdat je graag hun mening hoort, omdat je het gevoel hebt dat dat je enige manier is om je recht te halen en dan word er zo met je om gegaan? Nou sorry, laat dan maar!
p.s mocht een bezwaarslid NA mijn relaas wakker schrikken en zich nog geroepen voelen om me via de PB een oordeel te willen sturen, bespaar je de moeite. Ik ben niet meer geinteresseerd.