Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Anoniem schreef:Er zijn fora waar meerdere mods op staan maar er zijn ook fora waar maar 1 of 2 mods staan en wanneer deze in irl een baan, gezin en noem maar op hebben dan kan het wel eens voorkomen dat er in 1 dag te weinig uren zitten om alles op die ene dag te doen.
jodi schreef:Anoniem schreef:Er zijn fora waar meerdere mods op staan maar er zijn ook fora waar maar 1 of 2 mods staan en wanneer deze in irl een baan, gezin en noem maar op hebben dan kan het wel eens voorkomen dat er in 1 dag te weinig uren zitten om alles op die ene dag te doen.
Dan moet je geen mod op Bokt worden.
Ik kan me heel goed voorstellen dat het veel werk is,maar die ene belangrijke,dringende tem tussen de 100 niemendalletjes,zou je toch niet moeten missen.
jodi schreef:Dan moet je geen mod op Bokt worden.
jodi schreef:Anoniem schreef:Er zijn fora waar meerdere mods op staan maar er zijn ook fora waar maar 1 of 2 mods staan en wanneer deze in irl een baan, gezin en noem maar op hebben dan kan het wel eens voorkomen dat er in 1 dag te weinig uren zitten om alles op die ene dag te doen.
Dan moet je geen mod op Bokt worden.
Ik kan me heel goed voorstellen dat het veel werk is,maar die ene belangrijke,dringende tem tussen de 100 niemendalletjes,zou je toch niet moeten missen.
nicole3939 schreef:Ik tem niet echt vaak, maar als ik tem op iets wat ik dus vind wat echt niet kan, of echt in het verkeerde topic staat, ja dan tem ik.
Vervolgens merk ik vaak dat de tem gewoon een dag of langer open staat.
Is dit een tekort aan mods, of zijn zij zo gewoon zo weinig on line?
jodi schreef:Dan moet je geen mod op Bokt worden.
jodi schreef:Ik kan me heel goed voorstellen dat het veel werk is,maar die ene belangrijke,dringende tem tussen de 100 niemendalletjes,zou je toch niet moeten missen.
slimmerik schreef:Mijn post was een antwoord op jouw post. Ik had het topic doorgelezen. Wil jij zeggen dat de mods (waarvan 90% een baan of studie hebben een rooster van 24 uur moeten gaan maken.
Wat heb je ervoor over zou ik zeggen...... Zoals ik zei: als het dringend is kun je terecht bij een mod van een ander topic.
MarcoBorsato schreef:slimmerik schreef:Mijn post was een antwoord op jouw post. Ik had het topic doorgelezen. Wil jij zeggen dat de mods (waarvan 90% een baan of studie hebben een rooster van 24 uur moeten gaan maken.
Wat heb je ervoor over zou ik zeggen...... Zoals ik zei: als het dringend is kun je terecht bij een mod van een ander topic.
Antwoord was al gegeven, waarom zou je het dan herhalen? Lekker nuttig