Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
kohtje schreef:Tja niet iedereen is een taalwonder! Ik probeer zo duidelijk mogelijk te schrijven maar hier en daar zit er wel eens een foutje.
Colway schreef:Als je je daar al aan irriteert, hoe moet dat dan als je voor een kapot stoplicht staat? Met een lege accu staat? De pindakaas net uitverkocht is? De kassa net sluit als je je spullen op de band legt? Je fietsband lek is en je door de regen terug moet lopen?
sweetheart schreef:kohtje schreef:Tja niet iedereen is een taalwonder! Ik probeer zo duidelijk mogelijk te schrijven maar hier en daar zit er wel eens een foutje.
Het gaat niet om af en toe een foutje, het gaat om het continu fout schrijven van bepaalde woorden. Zoals in het andere topic staat:
verleden tijd van kan is kon
verleden tijd van ken is kende
Dit soort fouten, dit heeft niets te maken met taal wonder zijn, maar meer met gewoon nadenken bij wat je schrijft.
Lailaa schreef:sweetheart schreef:
Het gaat niet om af en toe een foutje, het gaat om het continu fout schrijven van bepaalde woorden. Zoals in het andere topic staat:
Dit soort fouten, dit heeft niets te maken met taal wonder zijn, maar meer met gewoon nadenken bij wat je schrijft.
Wat is hier fout aan?
Ik zeg het altijd zo hoor.
Lailaa schreef:sweetheart schreef:Het gaat niet om af en toe een foutje, het gaat om het continu fout schrijven van bepaalde woorden. Zoals in het andere topic staat:
Wat is hier fout aan?
Ik zeg het altijd zo hoor.
Citaat:Dan heb je een poedersuiker. Boeiend?
Mensen die woorden steeds verkeerd spellen zijn bloed irritant. Sowieso, hoe vaak dat wel niet fout gespeld wordt, ik vraag me bij dat soort mensen echt af of ze wel naar school geweest zijn. Of mensen die me gebruiken in plaats van mijn, na in plaats van naar. *Rilt*
Colway schreef:Citaat:Dan heb je een poedersuiker. Boeiend?
Mensen die woorden steeds verkeerd spellen zijn bloed irritant. Sowieso, hoe vaak dat wel niet fout gespeld wordt, ik vraag me bij dat soort mensen echt af of ze wel naar school geweest zijn. Of mensen die me gebruiken in plaats van mijn, na in plaats van naar. *Rilt*
Het is maar wat je bloed irritant wilt vinden (en dus je energie in wilt stoppen)
Ik vind het vooral super dom staan, advertenties op marktplaats neem ik bijvoorbeeld niet serieus..
Maar goed, je kan je aan zoveel dingen ergeren. Tis (oh nee, het is) maar net hoe negatief je het zelf allemaal zien wilt.