Ik wil graag even mijn mening kwijt en ik ben benieuwd of er mensen zijn die het met mij eens zijn..
Bokt is echt een heel fijn forum waar je veel kwijt kan. Met of zonder paard, als je beter wil worden, tips wil hebben en zo zijn er heel veel dingen. Ook met foto's en meningen kan je heel veel kwijt.
Maar, ik heb nu al aardig wat topic's geplaatst met paard en in fotokunst en zo wat. Maar voordat je een dik aantal reactie's krijgt moet je of; Een super mooi paard hebben die alle sterren van de hemel loopt en waar bijna niks aan te merken valt.. of; Het moet er niet uitzien zeg maar, dat het paard mager, ziek, niet goed word gereden, slechte techniek en ga zo maar door. Als je een beetje een gemiddeld paardje hebt. Waar niks spetterends aan zit maar wel aardig goed gaat. Krijg je hoog uit 5 tot 10 reactie's... Tenminste dat heb ik. Mijn pony Nora, heeft wel iets bijzonders zeg maar en daar word meer op gereageerd. Mijn paard daarintegen heeft niks spetterends zeg maar en dan krijg ik op topic's weinig reactie. Dit vind ik erg jammer... Want voor iedereen is eigen paard goud waard en er zijn meer die reactie's willen lijkt mij of ben ik de enige? Ook bij fotokunst heb ik dat het idee, de foto's die een beetje gemiddeld zijn, worden een beetje links gelaten en de super mooie worden plat gewalst met reactie's. en de mindere/slechte weer helemaal niet of 1 of 2...
Verder is bokt echt super chil om foto's te kijken, te leren, te lachen, te huilen eigelijk alles via internet

Ik ben benieuwd of er mensen het met mij eens zijn of helemaal niet??
Groetjes Margriet