reacties plaatsen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cier

reacties plaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 11:43

hallo beheer,

ik ben meer een lezer dan een poster, maar elke keer als ik ergens op wil reageren dan krijg ik dat ik niet genoeg berichten heb en niet mag reageren.. zo krijg ik nooit de berichten bij elkaar natuurlijk ;)

ik wil graag een advertentie plaatsen voor mijn ponnies te rijden, maar dat gaat dus ook niet
kan iemand me helpen

groetjes Elke

Anoniem

Re: reacties plaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:44

Je moet eerst voldoende paardgerelateerde NUTTIGE posts hebben gedaan. Zo moeilijk is dat niet, zéker niet op een paardenforum ;)
Als ze die regel niet zouden hebben, dan werd Bokt waarschijnlijk al snel een soort tweede Marktplaats, omdat er gratis geadverteerd kan worden. Prima regel dus wat mij betreft.

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:31

De nuttige posts waar Sonja het over heeft moeten geplaatst worden in topics van het tabblad informatief. Meer informatie hierover kun je hier vinden:
http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waaro ... e_kudde.3F
Zodra je die 25 posts hebt en jezelf hebt toegevoegd aan de kudde (zie link) dan kun je overal op Bokt berichten plaatsen.

Cier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 13:16

oke, maar daar moet je wel tijd voor hebben natuurlijk.... ik heb 2 kids 6 honden en de 2 ponnies... ik zoek gewoon een ruitertje voor mijn ponnies
ik kijk wel anders, in ieder geval bedankt voor de reacties :D

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 13:18

Je kan heel makkelijk aan die 25 berichten komen. En dan hoef je er nog maar 9.

_Mikey_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 13:19

je hebt er nu 16. In een kwartiertje kan je de ontbrekende 9 wel bij elkaar verzinnen hoor. Zeker als je een paar HAWtopics opzoekt.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 13:23

je kan je afvragen in hoeverre die posts dan 'nuttig' zijn natuurlijk...

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 17:45

Lontje schreef:
De nuttige posts waar Sonja het over heeft moeten geplaatst worden in topics van het tabblad informatief. Meer informatie hierover kun je hier vinden:
http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waaro ... e_kudde.3F
Zodra je die 25 posts hebt en jezelf hebt toegevoegd aan de kudde (zie link) dan kun je overal op Bokt berichten plaatsen.

Het antwoord op deze vraag staat inderdaad, zoals hier boven aangegeven, benoemd in de HELP. Middels de tekst in de HELP moet je er dus uit komen. :)
Vandaar hier een slotje.