Hallo

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Angela_28

Hallo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 00:51

Mijn naam is Angela, 28 jaar en wonend in Zuid-Limburg. Ik lees al een tijdje mee op Bokt en plaats hier en daar wel eens een reactie... :D . Ik heb gereden van mijn 8e tot mijn 14e en ben toen gestopt omdat mijn aandacht naar andere (middelbare school) zaken uitging. Ongeveer 3 jaar geleden ben ik weer begonnen op een manege in de buurt. Daar ben ik bezig geweest met het overnemen van een paard maar helaas heb ik daar vorige maand afscheid van moeten nemen omdat hij ernstige slijtage in een achterbeen had... |( .

Omdat ik me er helemaal in verdiept had en ook al stalling etc. had geregeld ben ik nu voorzichtig eens aan het kijken voor een eigen paardje. Sinds een paar weken rij ik bij een NH gerichte stal en ga ik voornamelijk naar buiten en ben ik bezig met grondwerk. Met carnaval ga ik kennismaken met een potentieel eigen paardje *D .

Door de week werk ik fulltime als personeelsmanager van een winkelketen en in het weekend ben ik vooral bij de paardje en bij vriendjelief te vinden. Thuis hebben we ook nog twee katten (langharige Nika en kortharige Moesha) en 7 ratjes.

Ik zal vooral veel lezen omdat mijn kennis op veel vlakken niet groot genoeg is om adviezen te geven. Meningen delen kan natuurlijk altijd! ;) Ik vind Bokt een leuk, interessant forum waar ook echt veel nuttige informatie en verhalen te vinden zijn!

Areana

Re: Hallo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 01:00

Welkom op het forum, en veel plezier!
Naar wat voor een paardje ga je kijken? :D

Angela_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 01:06

Areana schreef:
Welkom op het forum, en veel plezier!
Naar wat voor een paardje ga je kijken? :D

Naar een hele leuke quarterruin :) .

Areana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 01:31

Oooo supertof! Da's toevallig, over een jaartje hoop ik ook een quarter te hebben ^^

Ik hoop dat het wat voor je wordt :)

Angela_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-11 10:13

Areana schreef:
Oooo supertof! Da's toevallig, over een jaartje hoop ik ook een quarter te hebben ^^

Ik hoop dat het wat voor je wordt :)

Dank je! Ik hoop het ook!!

Leinearthur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 10:18

welkom! :wave:

Sjtal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 20:31

Welkom!! ik heb ook erg lang niet gereden en ben nu ook weer lekker bezig :) Een eigen paard zit er voor mij voorlopig niet in! Eerst een eigen huis etc.. ;-) Maar heb wel verzorgpaarden :)
Veel plezier op bokt!