Hoi even voorstellen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tinkerrootje

Hoi even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-11 21:48

Hoi hoi,
Nu al een paar weken op bokt rondgeken toch ook maar even voorstellen :)

Ik ben laura ben 22 jaar en ben gedeelde eigenaar van een Tinker Merrie Rowena van 3 jaar en een paar maandjes.

Rowena is gekocht met het idee om een ''therapie'' paard te worden.
De andere eigenaar van rowena heeft een dochtertje (8jaar )en die zit in een rolstoel ( ze is geboren met open ruggetje).
En voor haar is paardrijden heel goed, goed voor zelfvertrouwen maar ook voor haar spiergebruik enz..
En ze is ook helemaal gek van rowena dus het is ook nog haar maatje.

Toen ze een half jaar was is Rowena al met de rolstoel in aan raking gekomen en sindsdien is het ook geen probleem om met de rolstoel in de buurt te komen.

Ook is het wel grappig om te zien dat als het meisje met rowena even gaat wandelen dat rowena ook als een mak lammetje volgt geen enkel kattenkwaad uithaalt of iets dergelijks..
Bij mij wilt ze liever naar een grasspriet dan met mij mee en bij het meisje loopt ze gewoon langs al het eten langs wat je dr aan bied als ze het meisje maar kan volgen dus de band zit wel goed:)

Nu zijn we een beetje aan het beleren.. maar of ze weet dat ik er op zit is weer een ander verhaal haha ;)
Ook gaan we western met haar doen.. en het zitten kan ze al want ze zit graag haha:p gewoon op dr kont het is geen gezicht maar ja:P

Nou dit was wel even genoeg,

groetjes laura